Vart finns dom snyggaste kläderna...?

By_Alfzone
4 november 2007 · 679 Inlägg

Precis....vart kan man hitta dom snyggaste kläderna??

ScottaN Medlem 5280
4 november 2007 · 552 Inlägg
putte-p
4 november 2007 ·

maniac_man84 skrev:
Precis....vart kan man hitta dom snyggaste kläderna??

En lodis skulle sagt i en insamlingscontainer. Beror på vad man har för stil. Så...vad har du för stil?

Bjork OEM <3
4 november 2007 · 6 957 Inlägg

www.zoovillage.se
www.junkyard.se
www.stayhard.se
www.peakpeformance.se

Annars har  JC, HM, MQ, Brothers m.fl. snygga kläder big_smile

OEM <3
Germax
4 november 2007 · 12 086 Inlägg

JC har blivit en jävla snobbaffär.. förr kunde man gå dit om man inte hade råd med en riktig märkeströjja. Nu har de fan inget kvar. Får lägga en förmögenhet på kläder nu oxåtongue

Hmm.
4 november 2007 ·

mmm.. sällan man hittar ngt på JC, de brukar ha typ ett par Replayjeans/ år som är snygga.

Men mQ wink wink .... Och Carlings !!!!

Senast redigerat av Hmm. (4 november 2007)

Germax
4 november 2007 · 12 086 Inlägg

Hmm. skrev:
mmm.. sällan man hittar ngt på JC, de brukar ha typ ett par Replayjeans/ år som är snygga.

Men mQ wink wink .... Och Carlings !!!!

MQ är lite dyra tycker jag.. Men man kan ju fynda.
På Carlings handlar jag de flesta av mina kläder, deras kläder passar ig perfekt.
600-800kr för en tröjja och några hu7ndra mer för ett par byxor, helt lagom.

Senast redigerat av JapMax (4 november 2007)

j4nn3
4 november 2007 · 116 Inlägg

www.stayhard.se - köper diverse jeans eller tröjor därifrån, DYRT : ja, men man får super snygga kläder med kvalité! wink

chrille_ Servicerådgivare
4 november 2007 · 715 Inlägg

www.uppercut.se  najs kallingar!

Senast redigerat av chrille_ (4 november 2007)

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_
Audi A4 1.8T "Prosport S-line" (2008)
Maizer
4 november 2007 ·

NK, Åhléns City, ABCD, Gate One är väl heta alternativ.

Maizer
4 november 2007 ·

Och se min signatur också, de kanske har nåtbig_smile hahahaha big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Mr-A Maharaja!
4 november 2007 · 207 Inlägg

www.nocomply.se , www.hollywood.se och....



....polarn o pyret!!!

Senast redigerat av Mr-A (4 november 2007)

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
5 november 2007 · 1 300 Inlägg

Maizer skrev:
Och se min signatur också, de kanske har nåtbig_smile hahahaha big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Är du helt bakom vännen?

Inget bättre för dig?

Ja ja, alltid skoj att du gör "reklam" för mitt namn så folk kikar in hos mig wink

I do it my way
GrebyAxel
5 november 2007 · 524 Inlägg

Kolla alla mindre fristående affärer som säljer lite dyrare och finare kläder. Mycke bättre än MQ å JC å sånt skit, dom kan ha fina kläder med men va fan, dom håller typ en tvätt eller två. Sen är passform och å allt åt helvete.

Ja tycker, ju enklare ju snyggare.

chrno RE-雨宮
5 november 2007 · 481 Inlägg

Jag vågar påstå att dyrare kläder har precis lika kass jävla kvalitet som billigare.
Har åtskilliga exempel på dyra märkeskläder jag köpt som inte håller mer än några tvättar, ylletröjor som blir noppiga på 2 veckor osv. Köpte en ylletröja för några år sedan som iof inte var billig, men den ser fortfarande ny ut. Samma märke idag gick det hål under armen på efter  några månader.

Att märkeskläder är snygga är en annan sak, men jag har tröttnat på att lägga larviga pengar. Å att en tshirtjävel kostar över 300:- är så jävla löjligt. Köpte några Evisu tshirts i Japan i somras å dom kostade mig 350:- från Evisus egna affärer, här hemma kostar samma tshirt många hundra mer, och det är lika kass kvalitet.

RE-Amemiya Kitted FD3S
Aga_Diff Bärs!
5 november 2007 · 3 456 Inlägg

BadGirl_854T5 skrev:

Maizer skrev:
Och se min signatur också, de kanske har nåtbig_smile hahahaha big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Är du helt bakom vännen?

Inget bättre för dig?

Ja ja, alltid skoj att du gör "reklam" för mitt namn så folk kikar in hos mig wink

Noshame.se, de ä grejjer dä! wink

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
MilleN
5 november 2007 · 9 108 Inlägg

www.junkyard.se
www.ridestore.se

Dom har allt man behöver wink DC, Fox, és osv. Och så ligger båda i Trollhättan cool

Scratch
5 november 2007 · 719 Inlägg

Internet:

Nocomply.se
Boardstore.se
zoovillage.com
stayhard.se
hangloose.se

Butiker:
MQ
Carlings
H&M
Dressman
Oneoff
Core
Hollywood

o massa annat, letar man så hittar man.


Är du säker på dina storlekar osv. Så handla på internet. billigare och på dessa sidor hittar du allt inom klädväg för vardagen.

live free, die young.
alain www.bimmerpower.org
5 november 2007 · 3 995 Inlägg

köper mina kläder på dyrast märkes affärer när jag åker till Thailand med min fru och i dessa affärer är det fängelse traff om dom säljer kopior. det är en garanti.
när jag åker med 10.000:- får jag 50.000 barth där man kan köpa 4 gånger mer (ca 200.000) för pengarna.
tänk hur mycket du skulle kunna köpa här i Sverige med 200.000:-. MVH

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
MissMarilyn
5 november 2007 ·

lite tips från en brud..

stayhard har grymt sexiga kläder....annars är emilio (tex på MQ) snyggt och prisvänligt..
vill du ha lite "enklare" kläder så är brothers riktigt bra....sen håller ju tveklöst jack n jones fortfarande måttet....hoppas du hittar något som passar dig...    wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang