4285
Sök

Inget rinnande vatten varken ut eller in

VW-nörd?
4 332 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
Tänkte bara gnälla av mig tongue I tisdags, på min o min tjejs ettårsdag så pajade avloppet, helt stopp. Allsugsfirman sa att de inte kunde fixa de, måste byta röret som går från huset till vattnet utanför, så inge skitande, pissande, drickande eller nåt!

Först nu i söndags kunde ett par killar komma o gräva, skulle fixa en temporär lösning, yay nu gick det att dricka o pissa iaf, inget mer..hann inte fixa resten. Vattenverket sa först att de måste komma å koppla vårt rör till deras avlopp, sen säger de nu idag att vi ska göra det själva med en rörmokare, grävgubbarna o rörmokarn ska på ngn jäkla kurs imorgon för miljo&hälsa, så inte kan de fixa de imorrn utan tidigast i övermorgon!
Och till råga på allt, grävgubben skulle gräva ur hela vägen till huset idag, råkade han slå sönder invattnet, så nu går det inte att göra ett skit. HURRA!!!

Så får åka iväg till vänner, släktingar o jobben för å gå på toa osv...så e man skitnödig just nu i rusningstrafiken såklart...suck...

*gråter en skvätt*

264 Inlägg
5 november 2007
låter inte så kul. jag skulle fan bryta ihop... grattis på ettårsdagen föresten

7 Inlägg
5 november 2007
Jag är fylld av beundran. Att sitta i rusningstrafiken uppkopplad mot garaget för att skriva ett skitinlägg, samtidigt som herr brun med familj vill titta ut, kan bara tyda på att man är psykiskt stark.

119 Hk/Liter
246 Inlägg
5 november 2007
Baua skrev:
Jag är fylld av beundran. Att sitta i rusningstrafiken uppkopplad mot garaget för att skriva ett skitinlägg, samtidigt som herr brun med familj vill titta ut, kan bara tyda på att man är psykiskt stark.

Klockrent!

Håller med!

Move your mind

3 113 Inlägg
5 november 2007
oj oj oj vilken röra.. sorligt! inte alls bra till ert firande som inte kan bli sämre men grattis iaf !!

Semper Fi

VW-nörd?
4 332 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
hmm jag satt ju då inte i rusningstrafiken, fått vakta hantverkarna tongue men att åka iväg för å "ta hand om business" skulle betyda åka mitt i rusningstrafiken...men de lyckades hållas tongue KANSKE får det fixat imorgon, han kunde inte fixa invattnet ida för att han köpt fel koppling å VA skiter fullständigt i o hjälpa till...
men vi lyckades väl ha de trevligt ändå smile åkte iväg istället tongue tack iaf

Sök