9 november 2005
Trådstartare
Hej jag undrar vad jag ska använda mig av för komponenter när jag ska bygga lite ljud i tjejens bil. Hon har en opel astra -92:a, dom kraven hon har är att det ska vara billigt kanske runt 5-7000:- (beroende på hur mycket pengar jag skjuter till med)

och hon vill inte ha en stor låda som tar upp all plats..
Jag har funderat på en 10 under hanskfacket eller ska jag satsa på ett par rejäla 6x9or med steg till? Det som behövs är högtalare fram, bak, slutsteg och ev bas.
Alla tips är välkomna.
Senast redigerat av Pi (9 november 2005)
If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.