2902
Sök

asd

2 283 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
Elda skrev:
Kom precis att tänka på det, har du några ljudplaner så blir det ganska dumt o sätta 3 tum hela vägen väll? dock beror ju allt på hur du bygger det men ändå, bara en liten tanke.

Menar du hogtalarljud eller?

sen 3tums loter inte so mycket, beror iofs po bil men inte po min klena motor.

R.I.P. Michael Jackson!

2 283 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
Elda skrev:
Menar högtalarljud men alla bilar låter olika mkt ochså olika på hur du bgger, men har för mig att det skall vara bättre för ljud och flöde om du kör med racekatt

Jo det er helt sant men i och med att jag inte kommer att ha mer en 250hk so gor inte racekat so jevla stor skillnad,
Sen om man ska sto och spela so har man ju inte motorn igong?
Men ja hogtalarbygge ska byggas men prioriteras lagt i och med att jag har bra ljud for mig.

R.I.P. Michael Jackson!

2 283 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
BMW635_Robban skrev:
Ska du hänga på kjolpaket på en S-line??

Är det en S-line interiört åxå eller?

Jag byggde om min vanliga A4 till S-line och chippade till 195Hk...sparade typ 80 papp på det.. smile-

Japp det är en renodlad S-Line smile

Dock är det en gubbe som haft den innan och inte satsat något på baksätes åkarna då han pendlade mycket så det är vevar till rutorna bak, det ska ändras om ett tag då jag hittade ett par billiga knappar till det smile Original givetvis.

R.I.P. Michael Jackson!

2 283 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
Tänkte om när det gäller pris på däck så jag kör på ett par Nokian Z 225/35/19

Kommer på lagom till helgen, ska justeras på Fredag om jag har tid och verktyg till det.

R.I.P. Michael Jackson!

Egenföretagare
2 496 Inlägg
15 april 2008
Pikey skrev:
BMW635_Robban skrev:

Jag byggde om min vanliga A4 till S-line och chippade till 195Hk...sparade typ 80 papp på det.. smile-

Dock är det en gubbe som haft den innan och inte satsat något på baksätes åkarna då han pendlade mycket så det är vevar till rutorna bak, det ska ändras om ett tag då jag hittade ett par billiga knappar till det smile Original givetvis.

haha, A4a + Elhissar bak är lika ovanligt som björnar på månen. funderade på att bygga om min med då jag har elhissar för alla dörrar på min nya inredning, men det verkade vara jävligt mkt jobb, så jag sket i det tongue

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

2 283 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
tsdi skrev:
Pikey skrev:
BMW635_Robban skrev:

haha, A4a + Elhissar bak är lika ovanligt som björnar på månen. funderade på att bygga om min med då jag har elhissar för alla dörrar på min nya inredning, men det verkade vara jävligt mkt jobb, så jag sket i det tongue

Men typ alla A4or jag åkt med har det :S

R.I.P. Michael Jackson!

Egenföretagare
2 496 Inlägg
15 april 2008
Pikey skrev:
tsdi skrev:
Pikey skrev:

Hmm okej :S låter rättså konstigt, tror knappast jag är ensam om att inte sett många smile

I vilket fall som hellst så är det fan skamligt att en seat toledo från -93 har det som standard men en 08a A4 för 400 lapp inte har det haha tongue

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

2 283 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
tsdi skrev:
Pikey skrev:
tsdi skrev:

Hmm okej :S låter rättså konstigt, tror knappast jag är ensam om att inte sett många smile

I vilket fall som hellst så är det fan skamligt att en seat toledo från -93 har det som standard men en 08a A4 för 400 lapp inte har det haha tongue

Aa det är riktigt skamligt.!

Men men... Kanske ska skita i att fixa det då det alltid är jag som kör den smile

R.I.P. Michael Jackson!

1 863 Inlägg
15 april 2008
Ähh, bara onödigt att ha i bak.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

Audiförare
63 Inlägg
17 april 2008
tsdi skrev:
Pikey skrev:
tsdi skrev:

hehe håller med, tror inte jag sett nån A4 med elhissar bak tongue nått som man faktiskt funderat på ibland, och lite skämmigt då att en äldre Seat har det men inte en nyare Audi.

men spelar ju ändå ingen roll, bara man har det fram så är ju allt lugnt då man ändå inte ska sitta bak i sin egen bil smile

Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!

2 283 Inlägg
19 april 2008
Trådstartare
See ya bitches in Halmstad tonight smile

https://www1.garaget.org/archive/38435/64511/64511-824551.jpg

EDIT: Hade inte tillgång till att få tag på min OCL Brorssons klibbor men de är på till ikväll.

OBS! Bilden är tagen 1 timma efter montering därför ej klibborna på OBS
Senast redigerat av Pikey (19 april 2008)

R.I.P. Michael Jackson!

4 299 Inlägg
2 283 Inlägg
19 april 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
Fyy fan så snyggt de blev big_smile
Passade riktigt bra dom där wink

//Jacob

Tack så mycket big_smile

Skoj att du gillade dem, jag gillar dem med wink

MVH Niklas Voss

R.I.P. Michael Jackson!

DKW
197 Inlägg
19 april 2008
Rallyhalle skrev:

//Jacob

Kan inte göra annat än att hålla med.. Passade SJUKT bra på bilen! Va blire på den härnäst då? smile

2 283 Inlägg
19 april 2008
Trådstartare
zerostyle skrev:
Rallyhalle skrev:

//Jacob

Kan inte göra annat än att hålla med.. Passade SJUKT bra på bilen! Va blire på den härnäst då? smile

Tack big_smilebig_smile

Om 5 min ska jag åka till en kompis och fixa till kjolpaketet för det sitter inte helt slimmat som jag vill ha det...

Helgen efter denna ska 3" byggas från kat med nya dämpare big_smile

Sen FMIC blablabla kommer en massa haha xD

R.I.P. Michael Jackson!

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
19 april 2008
Stiligt!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

18 Inlägg
20 april 2008
Pikey skrev:
Om 5 min ska jag åka till en kompis och fixa till kjolpaketet för det sitter inte helt slimmat som jag vill ha det...

Helgen efter denna ska 3" byggas från kat med nya dämpare big_smile

Sen FMIC blablabla kommer en massa haha xD

Den blev riktigt stilig!!

Vad blir det för slutdämpare då? samma som mina??

Härligt jobbat! /Tobias

I like it clean!

79 Inlägg
20 april 2008
Riktigt nice med dom fälgarna på! big_smilebig_smile

2 283 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
Tack allihopa big_smile skoj att ni gillade dem.

Har tagit en del kort som kommer läggas upp här ikväll.

Nordfjell: https://www1.garaget.org/gallery/archive/38435/251935_68q603.jpg
Senast redigerat av Pikey (20 april 2008)

R.I.P. Michael Jackson!

Sök