4207
Sök

hur många tjejer lirar spel?

2 594 Inlägg
7 november 2007
Trådstartare
tja tängte bara höra vilka som lirar nån typ av data eller tv spel är ju rätt så vanligt bland tjejer nu mera frugan min lirar konsoll och snöat in på typ shot them upp och bilspel som jag jämt får spö i (därför jag hatar dom ) smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
7 november 2007
Både jag och tjejen va inne i ett MMORPG förut, men vi har tagit ner på det där.

Nu sitter jag med bilspel på ps2'an och hon tar datorn för antingen chatt eller sims tongue
Eller inte just nu, men ofta. Jaa.. Ni fattar..

Köpte ett Singstar till ps2'an för ett tag sen, men hon vågar nog inte när jag är hemma utan blir isf mest i smyg tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

2 594 Inlägg
7 november 2007
Trådstartare
John87 skrev:
Både jag och tjejen va inne i ett MMORPG förut, men vi har tagit ner på det där.

Nu sitter jag med bilspel på ps2'an och hon tar datorn för antingen chatt eller sims tongue
Eller inte just nu, men ofta. Jaa.. Ni fattar..

Köpte ett Singstar till ps2'an för ett tag sen, men hon vågar nog inte när jag är hemma utan blir isf mest i smyg tongue

HEHE du får montera upp en dold kamera då smile köpte ett musik spel som jag kan rekomendera buss mucik quizz och det finns även ett med sport frågor och ett som är som jeopardy

DFFL
9 020 Inlägg
7 november 2007
Inte min iallafall.
Tror inte ens att hon rört handkontrollen till mitt PS3 tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

MissMarilyn
7 november 2007
Får nog räcka upp handen här då!
Nu är det lite lugnare men förut kunde det bokstavligen bli slagsmål med sambon både om datan och xboxet....
Men det är fortfarande så att har jag satt mig reser jag mig inte på många timmar...

892 Inlägg
7 november 2007
Damen min spelar WoW just nu, och det är ett jäkla tjat om att vi ska skaffa en 360. smile
Det är lugnt med datorerna iaf, vi har en varsin...kan vara att rekommendera, annars hade vi nog slagit ihjäl varandra vid det här laget. roll

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Sök