Tjaa, det kanske kunde gå bra. Annars hade jag en hyfsad bild på G. Du behöver inte lägga dom i ditt galleri innan, du bara klickar på knappen "ladda upp bild till galleriet" ovanför där du skriver i den här tråden så kommer bilden upp per automatik.
Datorn kukade sej ordentligt så det var omstart som gällde
Men jag röstar på att du lägger upp bilden, sen kör vi. Är sugen på att prova på nu när jag har PS
faan,glömde bort röstningen men aja,fick en gädda på 7,3 kg så:P
Äh, rösta kan du ju göra på nästa bild.
Har du nån bild påmonstret? Upp med den på din sida! Värsta firren jag har fått nångång var en abborre på nära 3 kilo. Den var tjock å feeeet.. Har väl fått nån gädda också, men den var bara på 4 nånting. Åh, nu blev jag sugen på att fiska... Ursäkta OT.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
faan,glömde bort röstningen men aja,fick en gädda på 7,3 kg så:P
Äh, rösta kan du ju göra på nästa bild.
Har du nån bild påmonstret? Upp med den på din sida! Värsta firren jag har fått nångång var en abborre på nära 3 kilo. Den var tjock å feeeet.. Har väl fått nån gädda också, men den var bara på 4 nånting. Åh, nu blev jag sugen på att fiska... Ursäkta OT.
hehe jööö har bild på den på min sida jasså,fan va najs
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Ger upp igen mitt ps krånglar o ja kan inte öppna det nu
Har samma problem jag med. Går inte att öppna några bilder i PS. Hade inte dessa problem när jag hade XP, VISTA är bara skit
mvh victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)