Inget emot dig men SOM SAGT, SNÄLLA 1 BIDRAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Principiellt så skulle detta kunna ge dig ett övertag.
HAR SAGT DETTA 100GGR FÖRUT MEN FOLK FATTAR TYVÄRR INTE PÅ DETTA FORUM, SKA JAG ALLTID BEHÖVA SPELA POLIS?
Algeroth skrev:
Nu orkade jag inte hålla på mer. Tykte själv denna blev rätt häftig. Får hoppas ni tycker det med. Har lagt upp den moddade och actionbilden... är väl actionbilden jag tävlar med så att säga Klicka gärna in och titta lite nogare. Lycka till alla! Mvh
nu tycker jag du e orättvis, det e ju samma bil och samma modd. å det står vilken av bilderna han tävlar med. hade det varigt 2 olika modds hade jag hålligt med dej men det e ju samma, så nae nu lugnar du ner dej.
Jag vill inte orsaka problem eller fuska. Skall vara lika för alla, men jag håller med 998CC faktiskt. Och är flera innan mig som gjort liknande. Jag har specificerat vilken bild som gäller, och den övre som jag INTE tävlar med visar bara hur bilen ser ut. Bidrar inte till något egentligen, visar bara hur den såg ut innan jag la till alla häftiga effekter som gör den häftig egentligen. Men om detta inte är okey med folk så får jag ta bort den övre.
Tjysst mod 998CC Tjejen i dörren syns lite dåligt. Tog mig en jäkla stund innan jag såg vad det var Men blir en tjysst ghosteffekt på det nu. Hela lacken är riktigt häftig Gillar dörrarna och det också. Bra gjort
Lycka till alla, och lägg upp fler tjyssta bidrag nu! Förrästen när börjar röstningen? Mvh
Inget emot dig men SOM SAGT, SNÄLLA 1 BIDRAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Principiellt så skulle detta kunna ge dig ett övertag.
HAR SAGT DETTA 100GGR FÖRUT MEN FOLK FATTAR TYVÄRR INTE PÅ DETTA FORUM, SKA JAG ALLTID BEHÖVA SPELA POLIS?
Algeroth skrev:
Nu orkade jag inte hålla på mer. Tykte själv denna blev rätt häftig. Får hoppas ni tycker det med. Har lagt upp den moddade och actionbilden... är väl actionbilden jag tävlar med så att säga Klicka gärna in och titta lite nogare. Lycka till alla! Mvh
nu tycker jag du e orättvis, det e ju samma bil och samma modd. å det står vilken av bilderna han tävlar med. hade det varigt 2 olika modds hade jag hålligt med dej men det e ju samma, så nae nu lugnar du ner dej.
Det är det inte alls, vissa tycker kanske inte om den första men den andra. Hur svårt har folk att fatta att man tävlar med 1 mod inte 2. kolla själv i tråden "sammlund Igår 21:28:00 Jag diggar din "Action bild" Algeroth !! Grymmt najs !!"
Jag tycker detta är ett övertag.
Till Emil, Ja jag har också sett att folk gjort flera bidrag av sitt första förut och jag har påpekat detta och de har tagit bort. Tycker alla ska ha lika Chans att vinna. Enligt dig och 988cc så kan man göra 4 bidrag och ha olika bakgrunder så att man tillfredställer alla så att alla röstar på dig?
Hehe, snyggt gjort JonnyMoberg Ser att du fortsätter din stil med att göra bilen lägre genom att dela den på mitten. Inte lyckats riktigt med fälgarna den här gången häller dock Men i övrigt en häftig chop
Hehe, snyggt gjort JonnyMoberg Ser att du fortsätter din stil med att göra bilen lägre genom att dela den på mitten. Inte lyckats riktigt med fälgarna den här gången häller dock Men i övrigt en häftig chop
hehe tack... orkade inte greja så mycket med bilen i kväll, sattsade mera på att få till barbie reklam stuket
Gjorde som JonnyMoberg sa för att det är onödigt att tjafsa om detta. Jag tycker det är självklart vilken bild det är någon tävlar med. Den andra visar bara modsen på bilen, medan den med annan bakgrund och sånt är den riktiga... men det skall vara rättvist, så jag viker mig. Har dock länkat till chopen utan effekter.
No hard feelings mot någon efter detta hoppas jag? Detta skall vara kul, ingen ide att vara sura på varandra. Jag är inte bättre än att jag kan ändra mig Ha det gott
Gjorde som JonnyMoberg sa för att det är onödigt att tjafsa om detta. Jag tycker det är självklart vilken bild det är någon tävlar med. Den andra visar bara modsen på bilen, medan den med annan bakgrund och sånt är den riktiga... men det skall vara rättvist, så jag viker mig. Har dock länkat till chopen utan effekter.
No hard feelings mot någon efter detta hoppas jag? Detta skall vara kul, ingen ide att vara sura på varandra. Jag är inte bättre än att jag kan ändra mig Ha det gott
Emil
Tycker själv det är kul att se hur bilen ser ut innan effekter för då ser man mer detaljer och liknande:) så ta inte bort det andra bidraget utan länka som du tänkte:)
Stod mellan tre personer för min del. Var många sjyssta bidrag denna rundan. Många bidrag i vilket fall... hehe. Men för mig stod det mellan St220hgv, JonnyMoberg och 998CC. Alla tämligen olika bidrag, alla med något litet extra. Men jag lyckades bestämma mig tillsist i alla fall.
Jag valde i alla fall att rösta på 998CC pågrund av hans sjyssta ide med dörrarna. Lacken, och kvaliten i bilden. Fanns lite saker att jobba på på interiören, men det var för mig ändå tillräckligt bra. Hade in i det sista tänk på Jonny, men när 300zxen dök upp med samma tema så föll den.