Algeroth får min röst men jag gillade den första bilden med bara bilen mera än actionbillden så det är bara på grund av det och det är ju som vi diskuterade ganska avgörande ibland att bara lägga upp 1st bidrag annars kan det ses som fusk eller reklam på sätt och vis...
Tackar för alla röster jag fått Kul att ni gillar min mod. Angående de 2 bilderna så kommer jag inte att posta mina "modade" bilar innan effekter något mer. Bara en bild i fortsättningen. DOCK! Så kommer jag lägga upp dem här på garaget och länka till dem så ni som är intresserade kan klicka in och titta på modsen för sig själva. Kommer bara vara en tävlingsbild dock.
Jag tog och räknade ihop den nuvarande ställningen lite snabbt också.
Klockan är nu 18.02 enligt min dator. Jag räknade ihop rösterna, och till min stora glädje så vann jag Kul att så många tykte min bild var häftigast Tackar och bugar så att säga. Nedan är den slutgiltiga röstfördelningen.
Jag har klurat ut vad vi skall modda för bil. Den här gången blir nog Vild glad, och några andra, för nu är det en bil med rumpan före så att säga Nya Evo X! Kanske inte den lättaste bild i världen, eftersom evo:n är vacker i grundutförande, men finns ändå MASSOR med saker att göra. Bilden är stor och bra så det finns möjlighet att göra snygga kvalitechops för de som gillar sånt, och bara riktigt häftiga (eftersom det finns massa bilar i denna vinkeln på nätet) för dem som gillar det.
Röstning 18:00 på söndag till 18:00 på måndag Må bäste man eller kvinna vinna! Ha det gött! Mvh