4481
Sök

Photoshop-tävling

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
23 oktober 2008
ska du inte lägga upp en bild eller, hellracer?

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

510 Inlägg
23 oktober 2008
Grattis Hellracer! smile Bra jobbat smile

998CC har en poäng! Jag rekomenderar att bilden skall vara minst 1600x1200 i upplösning! Men eftersom Garaget inte stödjer detta så skulle jag uppskatta i fortsättningen att personen i fråga lägger upp bilden på garaget, men även länkar till orginalbilden, var denna hittade den på nätet smile Alternativt laddar upp bilden på ett forum som stödjer högra upplösningar... detta gör att de som känner för det (som jag) kan göra chops med riktigt vass kvalite smile

Hoppas detta kan accepteras, blir roligare. Även om folk här tävlar bara för skoj skull och så vidare så ser jag detta som ett jättebra sätt på att bli bättre på PS, och jag har kommit till den punkten då jag behöver lite högre upplösning, för jag vill göra verkliga chops... rent fotomässigt alltså. Men tävlingen accepterar alla, vilket jag tycker är SKITSKOJ smile Älskar tävlingsättet här, men skulle gärna vilja se högra upplösta bilder.

Ha det gott!
Mvh

Emil

185 Inlägg
23 oktober 2008
Oj, förlåt missade 998cc´s röst.

Gillar algeroth´s inställning! Instämmer helt!
Senast redigerat av Tangen_93 (23 oktober 2008)

67 Inlägg
23 oktober 2008
Algeroth

17 Inlägg
23 oktober 2008
det var hellracer, bara ventar på at han ska ladda upp en bild wink

Hvorfor gå på skole å bli klok, når man er lykkelig som idiot!

510 Inlägg
23 oktober 2008
Jag tog friheten att göra den här bilden smile Tänkte det kunde vara lite skoj så... Var ett helskotta att få med alla tongue Har lagt den på ett annt forum för att den skall kunna vara så stor som den kan... Så ni kan klicka och ladda ner om ni vill! Den är typ 3000x500 tongue För att få plats med alla i hyffsad upplösning... hehe... Klicka bara på bilden för att få upp den stor smile
Ha det gott!
Mvh

Emil

http://forums.covrune.com/uploads/monthly_10_2008/post-572-1224791669.jpg
Senast redigerat av Algeroth (23 oktober 2008)

872 Inlägg
23 oktober 2008
klockren

If its too loud you are too old!

756 Inlägg
23 oktober 2008
terazzi skrev:
Alltså jag måste säga detta och nu tar jag konsekvenserna... men hur i helvete röstar ni????
Tänker inte påstå ja är bättre än nån annan nu men man ser ju vilka som lagt ner 5 min och vem som lagt ner kanske 2-3 dagar och ändå så får dem som har lagt ner kanske 5 min röster?

Kan med göra en som ser skit ut och inte passar in, som sagt min e ju inte perfekt heller..
Men vissa i tävlingen har jag respekt för och andra inte..

Vilka det är går jag inte in på, men vissa av dessa om dem hade vart på ett redigt ps forum så hade folk bara skrattat åt dem för dem är så dåliga..

Visst jag är inte bäst och det påstår jag inte, men ska det va såhär så hoppar jag fan snart av allt detta..

Hellracer diggar din stil,Zapparn_ Vild du/ni har asbra idee'r och det ser bra ut smile Algeroth du  är grym, Freedye_ kvalite rakt igenom smile

jag kjänner du hintar til mig, jag vet at det jag gör inte är helt 100% men jag provar.
altid cleent:P

kimsern
saab 90 aero t16 "kruttvogna"
projekt tråd

Jonnymoberg
23 oktober 2008
alla har olika smak och vissa lägger ner dagar på sina projekt och andra 5 minuter men i slutänden så är det inte det som avgör vem som vinner/får röster utan det är hur snygg bilen är.

jag röstar på den som har bäst ide men självklart så avgör även kvaliten på billden hur jag röstar.

en snygg bil är en snygg bil oav hur många minuter timmar eller dagar man lägger ner på att få den snygg.

alla ska få vara med i den här tävlingen oavs hur duktig eller dålig man är det handlar inte bara om att vara bäst utan att utmana sig själv och bli bättre genom att träna och tävla.

/Jonny

Jonnymoberg
23 oktober 2008
saabgutten skrev:
terazzi skrev:
Alltså jag måste säga detta och nu tar jag konsekvenserna... men hur i helvete röstar ni????
Tänker inte påstå ja är bättre än nån annan nu men man ser ju vilka som lagt ner 5 min och vem som lagt ner kanske 2-3 dagar och ändå så får dem som har lagt ner kanske 5 min röster?

Kan med göra en som ser skit ut och inte passar in, som sagt min e ju inte perfekt heller..

Vilka det är går jag inte in på, men vissa av dessa om dem hade vart på ett redigt ps forum så hade folk bara skrattat åt dem för dem är så dåliga..

Visst jag är inte bäst och det påstår jag inte, men ska det va såhär så hoppar jag fan snart av allt detta..

Hellracer diggar din stil,Zapparn_ Vild du/ni har asbra idee'r och det ser bra ut smile Algeroth du  är grym, Freedye_ kvalite rakt igenom smile

jag kjänner du hintar til mig, jag vet at det jag gör inte är helt 100% men jag provar.

du var bra mycket bättre än mig tycker jag saabgutten så ta inte åt dig.

jag kan göra bättre men hadde inte tid eller ork den här gången men som sagt det är inte det viktigaste att vinna jämt smile

756 Inlägg
23 oktober 2008
Jonnymoberg skrev:
alla har olika smak och vissa lägger ner dagar på sina projekt och andra 5 minuter men i slutänden så är det inte det som avgör vem som vinner/får röster utan det är hur snygg bilen är.

jag röstar på den som har bäst ide men självklart så avgör även kvaliten på billden hur jag röstar.

en snygg bil är en snygg bil oav hur många minuter timmar eller dagar man lägger ner på att få den snygg.

alla ska få vara med i den här tävlingen oavs hur duktig eller dålig man är det handlar inte bara om att vara bäst utan att utmana sig själv och bli bättre genom att träna och tävla.

/Jonny

bra sagt

kimsern
projekt tråd

756 Inlägg
23 oktober 2008
skal jag lägga upp en ny bild eller måste vi vänta tils hell racer kommer på igjen?

kimsern
projekt tråd

184 Inlägg
24 oktober 2008
ska bara leta upp en ny bild, gör det så fort jag kan, har inte haft tid och kolla vem som vann.  Tack för rösterna big_smile

terazzi
24 oktober 2008
saabgutten skrev:
terazzi skrev:

Ne de va faktiskt inte åt nån, bad day bara som jag råkade ta ut här sad .. ber om ursäkt och jag håller med johnny moberg att man gör ju detta för och lära sig smile

SÅ ber om ursäkt, hoppas ni kan ta emot den?

184 Inlägg
24 oktober 2008
Här kommer nästa bidrag! Tackar ännu en gång för rösterna! big_smile
Den ska vara klar på söndag kl 18.00 och röstningen sker därefter till måndag kl 18.00
Good Luck!!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/10817/488764_3m0f42.jpg
Dodge Viper SRT-10

510 Inlägg
24 oktober 2008
Hittade bilden i hyffsad upplösning. Var antagligen denna du laddade ner Hellracer, men garaget skalar om bilderna... så i vilket fall. För den som vill så är detta en länk till bilden i 1600x1200 i upplösning:

Viper 1600x1200

ha det!
Mvh

Emil

208 Inlägg
24 oktober 2008
tack terazzi smile

If you can't convince them, confuse them!

Sök