Hittade bilden i hyffsad upplösning. Var antagligen denna du laddade ner Hellracer, men garaget skalar om bilderna... så i vilket fall. För den som vill så är detta en länk till bilden i 1600x1200 i upplösning:
Cleanat till den Tona och veva upp rutorna Alu vinge Andra fälgar Ny front Kolfiber huv Lack Nån form av cornersplitter/kjol Tona framlyktorna Bytt bakgund Satt i förare
Gjorde ännu en actionbild! har lagt en hel del tid på denna Som kanske syns. Började med att göra bakgrunden. Tåget fick jag göra om totalt för det var något stort plakat framför det. Sedan fick jag redigera och fixa polisbilen med allt vad det innebar. Sist men inte minst gjorde jag om Vipern. Gav den tak, ny front och lite annat. Har länkat här till bilen innan jag la till effekterna. Sedan även då bilden med effekter. Den blev stor! 3500x2000 i upplösning... PSD fil på 171 MB... hehe. Hoppas ni gillar den Var kul att göra i vilket fall. Klicka gärna in och kolla detaljer på båda bilder... finns en del att titta på Kritik är förstås även välkommet, kanske bäst på PM? Hör ju inte riktigt hemma i tråden, men jag tar gärna emot kommentarer överallt!
Cleanat till den Tona och veva upp rutorna Alu vinge Andra fälgar Ny front Kolfiber huv Lack Nån form av cornersplitter/kjol Tona framlyktorna Bytt bakgund Satt i förare
Är nog allt
vad har du intercoolern till? ser ju ut som vilken japs som helst.
vad har du intercoolern till? ser ju ut som vilken japs som helst.
För det första så är det en dodge viper ingen japs och för det andra hur kan du se vad som finns under huven? Om du kollar noga så ser du kanske att den stå i en depå.. Som många kanske vet så bukar racebilar vara ganska upphottade under huven