Detta stod för mig mellan tre bidrag, Zapparn_, Hellracer och Zijaa. Ni som är observanta kan se att alla har ungefär desamma modsen. Front med intercooler, liknande sidokjolar och kolfibervinge. Här kommer dock lite argument för dessa tre.
Zapparn_: Sjysst action i bilden, dock så är "widebody" kittet inget vidare, men i övrigt kanske en av dina bästa. Jag tycker det ser riktigt bra ut faktiskt! Fortsätt så

Hellracer: Nice reffar, kittet sitter som en smäck. Skitbra som vanligt. Dock så bör fälgarna varit lite blåare för att matcha bättre, och dessutom så ser bilden inte speciellt bra ut i storbild. Lacken är på gränsen till att bli saturerad på den lilla bilden, men i högupplöst ser man det verkligen. Vet att detta krävdes för att få effekten, men detta är lite sämre än du brukar göra. Trots detta är bilden dock ett snäpp vassare bildkvalitemässigt än övriga bilder. Bra jobbat!

Zijaa: En av dina bästa tror jag, trots att du jobbat kort tid med den. Färgbytet har gjort lacken saturerad precis som på hellracers, fast ditt syns över hela lacken, medan hans syns främst i högdagrarna. Modsen sitter dock riktigt bra, dock så tror jag lambodörren är lite fel vinkel, dörren skulle varit bredare.
Till övriga: Detta var en svår bild pågrund av att kvaliten var lite si och sådär, men tycker alla gjort ett bra jobb över lag. Vissa ser man inte har ansträngt sig riktigt lika mycket denna omgången, men ser ändå bra ut

Bra jobbat!

Så vem får min röst... Jag har valt att ge den till den bild med skönast känsla! Zijaa och Hellracer, era bilder är nästan samma bil
Så därför går min röst till Zapparn_!