Denna gången tog det sin lilla tid att göra klart bilen. Finns säkert en massa buggar men jaja, upp till er att säga till mig om Detta är en full rebrush, precis som mina förra, MEN! med den stora skillnaden att jag ritat bodykittet själv, eller karossen kanske man skall säga. Finns INGET orginal kvar. Försökte göra en möjlig konceptbil för Supra MkV, men tycker inte jag lyckades riktigt, så detta är mer en stylad supra än något annat. Hehe. Total tid ligger väl på cirak 10 timmar. Det jag inte brushat är... fälgarna, och bakgrunden (som dock är modifierad). Här nedan har jag länkat till WIPS (massa av dem kul att titta på), sedan bilen utan reflektioner eller bakgrund, bara brush. Och sist då till orginalbilden i hög upplösning. Som jag sa så är kommentarer alltid välkommet, och hoppas ni gillar bilen Lycka till alla i tävlingen! Mvh
Jo terazzi. Jag tycker det ser lite konstigt ut jag med, men det är inget jag orkar fixa nu. Men det är samma fälgar som på originalbilden jag la in supran på: