Ännu en mycket svår omgång!

Tycker det är kul med alla grymma bidrag, och hur folk utvecklas. Denna omgången stod det mellan följande för mig: Terazzi, Hakansson_, Tangen_93, Freddye och Neos34.
Terazzi: Inte jättemycket gjort, men det som är gjort håller hög klass, även då klippningen kunde varit lite lite bättre med högre feather. Annars riktigt bra! Jag gillar stilen, kvalite och allt annat! Skitbra!

Hakansson_: Helt sjukt galen!

Och rolig pågrund av detta. Bilden är inte den bästa när det kommer till fotorealism, men färgmatchning och liknande är suprb! Görbra jobbat

Tangen_93: Riktigt häftigt gjort! Lätt din bästa! Efter updaten så blev den bara så jäkla bra, och den ser bra ut i hög upplösning med! Skitbra gjort!

Jag gillar ju actionbilder så

Freddye: Vad kan jag säga, det finns INGET att klaga på i princip

Bra fotorealism, skön känsla i bilden. Riktigt häftigt!

Neos34: Gillar vad du gjort! Är häftigt, men ändå inte för mycket. Lack kombon är en ny ide som jag inte sett så innan, och nya saker gillar jag också
Så vem skall man rösta på? 5 tuffa, och de flesta olika från varandra. Detta var tufft för mig faktiskt! För finns 2 jag vill rösta på! Ni kanske kan gissa vilka

Grejen är dock att jag alltid har prioriterat orginalitet. Denna gång kommer jag dock bryta det, för jag tycker nämligen ett av dessa bidrag verkligen ÄR det bästa!
Jag röstar på Freddye!
Kvaliten är asbra! Det må finnas ett eller annat litet skönhetsfel, men det är så snyggt översiktligt att jag kan inte undgå det! Det var hårfint ända till slutet mellan Freddye och Tangen_93, men någon måste ju få det

Var mer eller mindre slantsingling!
Bra jobbat allihop!

Ha det gott
Mvh
Emil