Denna omgången var det inget lätt att hitta en favorit. Jag brukar sålla en top 5 först, och här kom jag upp i 8a första rundan

Men jag lyckades få ner det till följande fem
Bmx: Var tvungen att ta med den. En klar utveckling från dina tidigare mods

Kvaliten är bra, och ändå mycket gjort. Fronten skulle väl varit lite mörkare, och killer texten hade jag väl viljat skippa, men i övrigt en genomtänkt och mycket bra genomförd chop!
Strandx: Har varit lite si och sådär med kvaliten på dina chops senaste rundorna, så blev så glad nu när du kom tillbaka med ett riktigt häftigt bidrag!

Du följer din stil, mörkt, enkelt men ändå extremt. Modsen som gjorts är bra gjorda, dock tycker jag fälgarna är en aning platta. Men i övrigt riktigt bra gjort!
Criller: Jag är svag för actionbilder, och detta är en riktig driftactionbild! Jag gillar även frontmodden. Den är extrem, men det funkar med bilens övriga linjer. Finns lite småsaker, som fälgarna och scoopet på sidan. Men ändå riktigt bra gjort!
Fotografen_Micke: Av de cleana bidragen tycker jag detta är klart den bästa! Stansen på bilen, kjolarna, toningen fälgarna. Allt funkar. Du har nästan fått en annan form på bilen utan att ens göra något med den. Häftigt!

Fortsätt så!
Pokemods: Känner till dig via namn, men tror du är ny för tävlingen. Var tvungen att ta med dig på top 5 pågrund av kvaliten i din bild. Du har inte gjort något med Audin vad jag kan se, utom att lägga till motionblurr. Och det gör det ännu mer imponerande, att du kunde se att bilen skulle funka så bra i detta sammanhanget. Görbra!

Så vem får då min röst. Har varit minst sagt en turbulent omgång. Och det har varit många bra alternativ. Men min röst kommer ändå gå till den som jag tycker utvecklats bäst och gjort häftigast chop denna omgången, nämligen:
Jag röstar på BMX! Bra jobbat! 
Som jag sa, det har varit en turbulent omgång, och det är bara mitt fel. Jag får ta på mig det. Jag hoppas vi har kommit till någon sorts samförstånd. Och jag skall skärpa mig så vi inte hamnar i exakt samma situation igen. Skall göra mitt bästa i vilket fall

Jag hoppas alla är lika goa kompisar fortfarande, för denna tävlingen skall vara kul, och inget skoj om folk går runt och är sura på varandra

Lycka till nu alla i tävlingen!
Mvh
Emil