Tog och updaterade min bil lite till

Angående rebrushing och så. Många som PMat mig och frågat hur man gör, och vad det är osv. Zapparns beskrivning är i princip helt rätt

Bara det att man har orginalbilen då som utgångsmaterial. Jag skall se om jag antingen kan sätta ihop en tutorial för hur man (re)brushar kit. Principen är detsamma för hela bilar. Gör det antingen i bara grafisk form, eller som film. Grejen är att det tar för lång tid att göra detta för en hel bil, så kommer nog bara bli för en del av bilen. Om ni inte orkar vänta så finns det en RIKTIGT BRA tutorial här:
Länk till bra brushing tutorialDen kräver dock att man kan Pen-tool. Det gick jag igenom i min tutorial (
Länk här till den). Är ganska lurigt att brusha istället för copy paste. Men när man kan det är man inte bunden till något. Man kan göra vad sjutton man vill. Vilket är skoj

Jag föreslår att folk skall börja med att kopiera över kit eller nästan hela karosser till en annan bil, och sedan rebrusha det. Inte börja med linjer! Kan bli för mycket på en gång.
Sedan om ni vill ha hjälp så hjälper jag gärna till

Svarar på frågor och så

Och som sagt, skall försöka få ihop en tutorial till er som är intresserade

Ha det gott!
mvh
Emil