Tackar för alla röster! Kul att ni tykte den blev så häftig. På de flesta forum har folk inte sett vad jag gjort ens... nästan lite tråkigt med tanke på allt jobb. Men får väl ta det som en komplimang när det är så bra så folk inte ser att något är gjort

Här kommer då en ny tävling! Denna gången kommer det bli lite annorlunda, förhoppningsvis bra dock. Har tänkte igenom det och jobbat en del på det, tror det blir kul, rättvist och spännande. Var vänliga
LÄS REGLERNA ordentligt!

Denna rundan har vi 3 bilder! En Musclecar, en excotic och en drifter/tuner. Ni som spelat NFS spelen känner kanske igen det. I denna tävlingen får man välja att modda 1 eller flera bilder! Så man kan modda alla 3 om man vill det, eller lägga mer tid på bara 1 eller 2. Valet är erat. Ni får modda dem hur ni vill, men de resultaten skall vara i 3 separata bilder alltså
INTE ihopklippta till 1 bild!
Alla bilder i samma inlägg!Röstningen blir även den lite annorlunda denna rundan! Varje person får rösta på den de tycker är bäst i varje klass! Denna röstningen börjar på fredag klockan 22.00! Då röstar alla på sina favoriter i varje klass till lördag klockan 18! Lördag klockan 18 tar vi ut vinnaren i varje klass, och så får de tävla mot varandra till på söndag klockan 18.00 då vi har
EN vinnare!
OBSERVERA! En person kan vinna flera klasser! Och tävlar då mot sig själv mellan lördag och söndag!
Exempel:Jag moddar alla 3 bilder, Freddye moddar Excotic och Drifter, Zapparn_ moddar bara Muscle. Dessa bilder skall är vi klara med på fredag klockan 22.00! Sedan röstar alla på sina favoritbilar i varje klass till klockan 18.00 på lördag. Klockan 18 på lördag har Min excotic fått 7 röster, Freddyes excotic har fått 5. Min Muscle har fått 3, Zapparns har fått 4. Min Drifter har fått 2, och Freddyes drifter 3. (Antar ingen annan är med) Då är det Min excotic, Freddyes Drifter och Zapparns_ muscle i final mot varandra.
BARA DE TRE BILDERNA mot varandra om en total vinst på söndagen!
Så här får man alltså välja! Göra 1 eller 2 riktigt bra! Eller 3 kanske inte lika bra, men med störra chans att vinna eftersom man har 3 bidrag

(Jag personligen kommer nog bara göra 1... satsa på en klass så att säga

)
Hoppas allt är solklart nu för alla! Annars får ni fråga!

Här är bilderna, med länkar ovanför till högupplösta versioner!
Musclecar (Dodge Challenger)
Länk till högupplöst!(1600x1200)
Muscle carExcotic (Lamborghini Gallardo)
Länk till högupplöst! (1600x1200)
ExcoticDrifter/Tuner (Nissan Skyline r34 GTR)
Länk till högupplöst! (3072x2304)
Drifter/TunerRÖSTNING FREDAG 22.00 TILL LÖRDAG 18.00 Alla röstar på 3 bilar! Sin favorit i varje klass!
RÖSTNING LÖRDAG 18.00 TILL SÖNDAG 18.00 Röstning på vinnaren i varje klass för att få totalvinnare!