Hehe, fan så najs 998cc Skall bli spännande att se vad det blir av det
Här kommer då min med då... jobbar med 280Zn. Har gjort linjer här nedan som jag skall brusha. Har gjort en nytappning av bilen. Dvs en modern variant av orginalet. Mesta formspråket har jag hämtat från 350Z och länkat samman med huvudlinjerna från 280n. Skall försöka få till lite mer känsla av 280n sedan. Skriv gärna en kommentar vad ni tycker. Jag personligen tror det kommer bli en rätt fet bil Ha det gott!
Hehe, fan så najs 998cc Skall bli spännande att se vad det blir av det
Här kommer då min med då... jobbar med 280Zn. Har gjort linjer här nedan som jag skall brusha. Har gjort en nytappning av bilen. Dvs en modern variant av orginalet. Mesta formspråket har jag hämtat från 350Z och länkat samman med huvudlinjerna från 280n. Skall försöka få till lite mer känsla av 280n sedan. Skriv gärna en kommentar vad ni tycker. Jag personligen tror det kommer bli en rätt fet bil Ha det gott!
alltså seröst,de tar fan 2 veckor innan en ny tävling pga av 3 bilar och de där med röstningen :S
jag förstår facktiskt inte problemet. det finns 3 bilar, med andra ord blir det mer än 3 bilar i veckan man kan göra. innan var det knapt 2, sen finns det dom som behöver mer tid. å då gör dom färre bilar. det borde passa alla. kan du förklara varför detta system är dåligt?
Ser bra ut alla Zapparn_ du behöver blenda färgerna lite mer... är lite för skarpa övergångar. Använd brushen, sett den på typ 10-20 i opacitet och brusha över linjerna och jämna ut dem. Annars ser det riktigt bra ut Fortsätt så