6603
Sök

Photoshop-tävling

872 Inlägg
17 januari 2009

din bil är genomskinlig. men jag gillar designen

If its too loud you are too old!

terazzi
17 januari 2009
Tror fan jag ska va med på denna med faktiskt wink

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
17 januari 2009
998cc skrev:

din bil är genomskinlig. men jag gillar designen

ja ja vet, jag orkade inte göra reflektioner så jag bara försökte hitta på nåt "fusk"

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

15 Inlägg
17 januari 2009
mitt bidrag
https://www1.garaget.org/gallery/archive/97039/546929_3te6k7.jpg

150 Inlägg
17 januari 2009
ToXtreme skrev:
Jag skriver väl hur jag vill? :S Det framgick klart och tydligt vilka bidrag jag röstade på, och om det nu är så irriterande skit då i att räkna? wink Är ingen som tvingat dig att göra det!

Rösta inte nästa partival, ok?

terazzi
18 januari 2009
https://www1.garaget.org/gallery/archive/29482/547411_ymsmjd.jpg
Allt e brushat förutom fälgarna smile

Mongo
439 Inlägg
18 januari 2009
fan va gött. fått iordning på min burk nu och fixat photoshop så nu ska jag försöka hänga med lite igen. big_smile

My Toyota Is Fantastic
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 55#p887055
Mitt och Aalbins projekt. Bygger kjolpaket från grund! Corolla e10.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=56054

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
18 januari 2009
Tropp skrev:
fan va gött. fått iordning på min burk nu och fixat photoshop så nu ska jag försöka hänga med lite igen. big_smile

vi har saknat dig big_smilebig_smile

terazzi
18 januari 2009
JA de har vi smile

3 627 Inlägg
18 januari 2009
998cc skrev:
ToXtreme skrev:
998cc skrev:
när man sitter å räkar är det ganska iriterande när folk skriver på sina egna vis helatiden.

Jag skriver väl hur jag vill? :S Det framgick klart och tydligt vilka bidrag jag röstade på, och om det nu är så irriterande skit då i att räkna? wink Är ingen som tvingat dig att göra det!

någon måste, tagga ner.

Ja det måste någon! Och det hade varit fan så mycket lättare om du skitit i att kommentera det från början. Då hade denna diskussionen aldrig uppstått och det hade varit frid och fröjd.

Tar man upp små strunt saker får man ta konsekvenserna. I mitt fall blir jag bara trött på att du ens orkar lägga ner kraft på att klaga! Allt jag gjorde var att rösta, det var inte svårt att förstå vem/vilka jag la min röst på men lik förbannat var du tvungen att kommentera mitt sätt att rösta på!

Volmod skrev:
Rösta inte nästa partival, ok?

Gör dig själv en tjänst och lägg dig inte i.

För att återgå till ämnet, utan att jag vill se en kommentar till angående mitt röstande så hoppas jag att du kommer att ta alla som en stormvind Tropp smile Ska bli kul att se vad du kan förmedla nu när alla spårat ur till brushandets lilla PhotoShop värld tongue
Senast redigerat av ToXtreme (18 januari 2009)

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

3 714 Inlägg
18 januari 2009
har kollat på dom senaste bilderna som ska moddas och alla har börjat bruschat så ingen ide att vara med längre men kan kolla på alla bidrag som kommer in

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
18 januari 2009
bollen1986 skrev:
har kollat på dom senaste bilderna som ska moddas och alla har börjat bruschat så ingen ide att vara med längre men kan kolla på alla bidrag som kommer in

jag orkar inte bruscha alltid, så kanske dom kommande bilderna så kmr jag att kopiera o klistra in hehe. men jag kanske gör de lite senare igen..

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
18 januari 2009
ToXtreme skrev:
För att återgå till ämnet, utan att jag vill se en kommentar till angående mitt röstande så hoppas jag att du kommer att ta alla som en stormvind Tropp smile Ska bli kul att se vad du kan förmedla nu när alla spårat ur till brushandets lilla PhotoShop värld tongue

Spårat ur? försök med det själv då!!! Så får vi se vem som har spårat ut med alla kommentarer. Jag tänkte att vi äntligen har skippat allt "bullshit" sen så börjar det från ingenstans igen hmm..av ingen anledning. Inte konstigt att många har lagt av med att vara med i tävlingen. Snart så kanske dom låser hela tråden.. sad
Senast redigerat av zijaa (18 januari 2009)

482 Inlägg
18 januari 2009
bollen1986 skrev:

Jag brushar då inte! tongue ... Provade en gång, men det var inte min grej wink

Jodå... Så är det serru!

3 627 Inlägg
18 januari 2009
zijaa skrev:
ToXtreme skrev:

Spårat ur? försök med det själv då!!! Så får vi se vem som har spårat ut med alla kommentarer. Jag tänkte att vi äntligen har skippat allt "bullshit" sen så börjar det från ingenstans igen hmm..av ingen anledning. Inte konstigt att många har lagt av med att vara med i tävlingen. Snart så kanske dom låser hela tråden.. sad

Men herregud, det var inte så jag menade det tongue När jag menade med spårat ur så syftade jag på att alla brushar nu för tiden. För oss som inte kan eller vill brusha så har suget försvunnit, då vi inte känner oss som någon konkurrens wink

998cc skrev:
massa blaha ^^

Hade du varit trevlig från första början hade jag aldrig brusat upp så, men det sättet du uttryckte dig på var väldigt otrevligt. Och som det gamla ordspråket säger "så som man själv behandlar andra blir man behandlad".

Och om du inte minns på vilket vis du var otrevlig så ska jag ta och påminna dig.
998cc skrev:
skriv vad du röstar på!!!mad

Hade det inte bara varit enklare att säga något i stil med "Hade du kunnat vara snäll och ställa upp dina röster i fortsättningen" istället för det sättet som du gjorde det på?

Nog med OT för mig nu, vill någon påpeka något av det jag skrivit så är ni alltid välkomna och numer hänvisade till min PM smile

MVH Jimmu
Senast redigerat av ToXtreme (18 januari 2009)

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

872 Inlägg
18 januari 2009
svar till ToXtreme

arg gubbe var kanske att ta i men  du gjorde lika dant gången innan, och då sa jag oxå till dej. fast då skrev jag det mer almänt. så arg gubbe var bara för att det skulle bli lite dydligare.
är inte sur vill bara ha det lättare när jag räknar

If its too loud you are too old!

svetsare
329 Inlägg
18 januari 2009
ToXtreme  vad är ditt problem?? de blir bara jobbigt att följa den här tråden om du ska bli sur för minsta illa:S lägg ner!

Celica 2.0 Gti -90

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
18 januari 2009
ToXtreme skrev:
zijaa skrev:
ToXtreme skrev:

Men herregud, det var inte så jag menade det tongue När jag menade med spårat ur så syftade jag på att alla brushar nu för tiden. För oss som inte kan eller vill brusha så har suget försvunnit, då vi inte känner oss som någon konkurrens wink

MVH Jimmu

Jag tyckte det lät illa i mina öron. men skitsamma, hoppas på att vi lägger allt bakom oss o fortsätter som förr. smile

391 Inlägg
18 januari 2009
Tropp skrev:

Det var inte igår, vart har du hållit hus ?big_smile

45 Inlägg
18 januari 2009
stellan_dahl skrev:
ToXtreme  vad är ditt problem?? de blir bara jobbigt att följa den här tråden om du ska bli sur för minsta illa:S lägg ner!

+1

Sök