LÄS DETTA MEDELANDE!!!Det du sa nu Freddye är precis en sådan sak som vinnaren av en runda skulle kunna bestämma.
Grundprincipen för tävlingen är enkel: Vinnaren bestämmer reglerna. Det senaste har folk valt 3 bilder att modda som regler för rundan. Denna rundan är det bara 2. Vinnaren skall kunna bestämma vad de vill göra, och så får folk bara tycka det är bra eller inte och vara med eller strunta i det.
Ni som tjatar om att "det var bättre förr" har missuppfattat hela meningen med tävlingen. Hela principen med hela tråden, mer eller mindre vad sjutton vi håller på med här. Det finns inget förr och nu, bara tävlingen! VINNAREN BESTÄMMER REGLERNA! och de senaste rundorna har upplägget varit 3 bilder 2 röstningar. Det har bestämts av vinnaren och är helt enligt reglerna. Så ni kan släppa den delen om "bättre förr". Är ingen skillnad annat än upplägget som är nytt och skrämmande för konservativa bakåtsträvare.
Jag håller med 998cc helt, och har blivit så less på tjatet. Jag är en av dem som verkligen jobbat lite i den här tråden. Hjälpt folk, samlat inlägg, kommit med nya ideer som uppskatts av många, och nu håller allt bara på att rasera för några konservativa människor inte gillar förändring. Ända snackar dessa personer om "nya trådar" och massa begränsande regler.
Inser folk inte att om ni inte kommer till någon kompromiss tämligen... IGÅR!... så stängs tråden så finns det ingen tävling alls sen. Men det vill nog folk inte heller, FÖR DÅ HAR NI INGEN STANS ATT TJAFSA OM HUR HEMSKT ALLT ÄR!
Som ni märkar är jag förbannad. Jag har presenterat flera lösningar, men ingen försöker ens lyssna. Så här kommer ett SISTA FÖRSÖK!
NU BESTÄMMER JAG ATT VI GÖR SÅHÄR EFTERSOM FOLK INTE KAN BESTÄMMA SIG!Gör om tråden, precis som den var! Och låt oss gå tillbaka till 1 bild ett tag. Detta är ingen regel, bara en förfrågan från mig till nästkommande 5-10 vinnare. Kör med en bild. Och ni som talar i tråden (inklusive migsjälv) håll snacket till ett minimum. Så låter vi våra choppar tala iställlet. Angående bildernas storlek... Okey jag har propagerat 1600x1200, men det går att göra med mindre också, och om man är riktigt seriös får man väl leta reda på den i större format själv då. Jag själv hade postat högupplösta, men det skall vara upp till vinnaren.
Detta är precis som det är nu, fast som det var förr. Så ni bakåtsträvare bör hylla det. Och för er som bestämt er att detta är ett bra sätt att utvecklas, spela med ett tag

Man kan lära sig genom att modda EN bild också. Allt går att brusha till något snyggt

Inget mer bitchande nu, gör detta bara! För som det är nu finns det ingen tävling alls, bara tjaffs. Nu får alla ta sitt eget ansvar att hålla tråden snygg och prydlig. OCH INGET MER JÄVLA ONÖDIGT TJAFFS!!!!
Sagt och gjort! GO!