Den Volvo S60 som är grundbilen är gjord på datorn till den svenska biltidningen Auto Motor & Sport. Alltså inte funnits på riktigt bara i en burk i Solna '
Den Volvo S60 som är grundbilen är gjord på datorn till den svenska biltidningen Auto Motor & Sport. Alltså inte funnits på riktigt bara i en burk i Solna
hmm okej sen trode jag du menade dodgen då de va den du gjorde om
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Första gången jag håller på Med Photoshop! och det syns =P Hade inget bättre för mig! Första gången jag håller på med photoshop! Va lite rastlös! inget att hänga julgranen i !
Tur för mig att det var så lång tid Så jag hade tid att fixa min bil idag. Blev rätt nöjd. Inte så jättemycket gjort iförsej. Bara gjort den till coupe och lagt en lite häftigare lack.
Hoppas ni gillar den i vilket fall! Ha det gott Mvh
Tur för mig att det var så lång tid Så jag hade tid att fixa min bil idag. Blev rätt nöjd. Inte så jättemycket gjort iförsej. Bara gjort den till coupe och lagt en lite häftigare lack.
Hoppas ni gillar den i vilket fall! Ha det gott Mvh
Här kommer mitt debutbidrag i tävlingen (har dock photoshopat bilar innan). Satsade mest på att göra den noga och stilren med en passande motivlack som smälte in i lacken och en bra balans mellan färgerna på bilen. Bakgrund tillagd men bilen står fortfarande i fokus. Vad som är gjort på bilen borde man se ganska tydligt förutom att lysena är tända vilket kanske inte är något man tänker på men tyckte det gav en helt annan glöd till bilden.