Många feta bilar. Men bara för att jag kan så röstar jag på Forza_740. Han må ha gjort lite, och han missade lite i bakkant men han försökte. Och senast jag kollade denna trådan så fick man rösta på vem man ville. Kanske har ändrats?
Och tycker du skall lugna ner dig lite 998CC. Du må vara ganska duktig, men din snabbmod som du bidrar med nu ser verkligen tattig ut. Är så mycket misstag att jag vet inte var jag skall börja kommentera. Hade du gjort något riktigt toppbra så hade jag nog inte reagerat.
Denna rundan står mellan tre bilar! -Stoffe-, Lidborn och Thorsholm.
-Stoffe-: Det du gjort är bra, men du har lite jaggies som du borde ta hand om. Speciellt på sidokjolen. Lätt fixat med pen-tool.
Lidborn: Inte mycket att säga. Bakgrundsbytet är riktigt bra gjort. Du borde kanske skippat scoopet dock. Det drar ner lite men ändå bra brushat.
Thorsholm: Bakgrundsbytet är bra gjort, men du har inte tänkt på ljuset, så det ser fel ut. Dessutom är det lite nyansfel och sånt, men är detaljer. Designen och övrigt är grymt.
Hade röstat på någon av er om 998CC inte bettet sig som han gör. Och för resten av er som följer honom... LÄGG NER! Man får rösta på vem man vill. Vad sjutton gör det om folk röstar på han? Chansen att han vinner är mindre än inget. Så om ni känner er hotade... Ja... Då bör ni jobba på era chops, eller skaffa lite självförtroende.
Ha det bra.
Mvh
Emil
Senast redigerat av Algeroth (26 mars 2009)