5662
Sök

Photoshop-tävling

1 271 Inlägg
26 mars 2009
Neos34 skrev:
998cc skrev:
jag röstar på stoffe.

och va fasen håller forza och neos på med. vist det e lätt att kompisrösta någon gång men kom igän.
väx upp och join the game

Läs ditt PM!
Men jag har la kompis röstat nån annan gång, men då va det ingen som sa nått.
Va é det för fel på Forza_740 ??

Inget fel på Forza, han é en god Garaget vän.

Please inga hårda ord nu..
Sänd mig ett PM ist, inget tjöt här!

inte för att var dum han har bara bytt färg sen har han missat inne i bilen och bakdelan mm

Photoshoppande tant
343 Inlägg
26 mars 2009
-stoffe-

Vill tillägga att han må vara min son men han gör väldigt snygga bilar och är grym på detta
Senast redigerat av Bizzan (26 mars 2009)

Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
26 mars 2009
-stoffe- skrev:
Neos34 skrev:
998cc skrev:
jag röstar på stoffe.

och va fasen håller forza och neos på med. vist det e lätt att kompisrösta någon gång men kom igän.
väx upp och join the game

Läs ditt PM!
Men jag har la kompis röstat nån annan gång, men då va det ingen som sa nått.
Va é det för fel på Forza_740 ??

Inget fel på Forza, han é en god Garaget vän.

Please inga hårda ord nu..
Sänd mig ett PM ist, inget tjöt här!

inte för att var dum han har bara bytt färg sen har han missat inne i bilen och bakdelan mm

Exakt finns många snygga bidrag om du frågar mig..ps va bara tvungen inge mer offtopic nu

Mvh Christian

1 271 Inlägg
26 mars 2009
Bizzan skrev:
-stoffe-

Vill tillägga att han må vara min son men han gör väldigt snygga bilar och är grym på detta

tackar tongue

535 Inlägg
26 mars 2009
bmwebra

Mongo
439 Inlägg
26 mars 2009
Jonnymoberg . Riktigt fet. big_smile Bra jobbat!

My Toyota Is Fantastic
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 55#p887055
Mitt och Aalbins projekt. Bygger kjolpaket från grund! Corolla e10.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=56054

872 Inlägg
26 mars 2009
alseryd skrev:
Min röst går till Forza_740.
Gillade färgen.

är du hans mamma eller vad är detta. finns det någon anledning till att forza daddas som en bebis. ska ni rösta så rösta rättvist. och jag har aldrig sakt det e nå fel på forza, men hans bild är inte bäst denna omgången.
Senast redigerat av 998cc (26 mars 2009)

If its too loud you are too old!

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
26 mars 2009
998cc skrev:
alseryd skrev:
Min röst går till Forza_740.
Gillade färgen.

är du hans mamma eller vad är detta. finns det någon anledning till att forza daddas som en bebis. ska ni rösta så rösta rättvist. och jag har aldrig sakt det e nå fel på forza, men hans bild är inte bäst denna omgången.

Haha helt rätt! smile

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
510 Inlägg
26 mars 2009
Många feta bilar. Men bara för att jag kan så röstar jag på Forza_740. Han må ha gjort lite, och han missade lite i bakkant men han försökte. Och senast jag kollade denna trådan så fick man rösta på vem man ville. Kanske har ändrats?

Och tycker du skall lugna ner dig lite 998CC. Du må vara ganska duktig, men din snabbmod som du bidrar med nu ser verkligen tattig ut. Är så mycket misstag att jag vet inte var jag skall börja kommentera. Hade du gjort något riktigt toppbra så hade jag nog inte reagerat.

Denna rundan står mellan tre bilar! -Stoffe-, Lidborn och Thorsholm.
-Stoffe-: Det du gjort är bra, men du har lite jaggies som du borde ta hand om. Speciellt på sidokjolen. Lätt fixat med pen-tool.

Lidborn: Inte mycket att säga. Bakgrundsbytet är riktigt bra gjort. Du borde kanske skippat scoopet dock. Det drar ner lite men ändå bra brushat.

Thorsholm: Bakgrundsbytet är bra gjort, men du har inte tänkt på ljuset, så det ser fel ut. Dessutom är det lite nyansfel och sånt, men är detaljer. Designen och övrigt är grymt.

Hade röstat på någon av er om 998CC inte bettet sig som han gör. Och för resten av er som följer honom... LÄGG NER! Man får rösta på vem man vill. Vad sjutton gör det om folk röstar på han? Chansen att han vinner är mindre än inget. Så om ni känner er hotade... Ja... Då bör ni jobba på era chops, eller skaffa lite självförtroende.

Ha det bra.
Mvh

Emil
Senast redigerat av Algeroth (26 mars 2009)

1 271 Inlägg
26 mars 2009
tackar för kritiken gjorde kjolen själv fårn från en bit av fronten. all kritik är bra kritik vare sig man blir arg eller inte tycker jag

26 Inlägg
26 mars 2009
Efter en sammanräkning konstaterar jag att det blev 7 röster till -stoffe- och 7 röster till Thorsholm.
För att fälla ett avgörande ikväll så vi kan få upp en ny bild valde jag att enbart rösta mellan dessa två bidrag. Tycker båda är värdiga vinnare denna omgång och har gjort två mycket fina bidrag.

Min röst går till....

.....  -stoffe- big_smile

26 Inlägg
26 mars 2009
RÖSTNINGEN ÄR ÖVER!
Beklagar att jag inte kunnat redovisa resultatet tidigare, men har suttit i en bil sedan ett par timmar tillbaka. Vill dessutom poängtera att jag tycker att ni måste kunna hålla en bättre ton härinne om det här skall kunna fortsätta!

Nåväl här kommer juryns utlåtande:

-stoffe- 8
Thorsholm 7
Jonnymoberg 4
Forza_740 3
bmwebra 2
cleansweep 1
lidborn 1
Neos34 1

Grattis -stoffe-!
Upp med en ny bild nu

872 Inlägg
26 mars 2009
min mod borde inte vinna absolut. slängde bara ihoop något på 5 min,

att jag stör mej är bara för att redan när forza postade viste jag att han skulle rösta på neos och alseryd skulle hoppa in å ge forza en röst.
självklart ska forza va med och tävla. men några sympati röster gillar jag ej. alla på samma villkår, det är allt jag begär.

jag har INTE klagat på hur någons bild ser ut det hoppas jag alla förstår.
folk ville inte ha en klass för nybörgare och en för ducktigare. och då får ni stå för detta.

Jonnymoberg
26 mars 2009
998cc skrev:
folk ville inte ha en klass för nybörgare och en för ducktigare. och då får ni stå för detta.

det skulle alldrig funka med olika klasser för det som spelar någon roll är inte hur duktig man är utan hur bra man lyckats att göra en modd som många tycker om. och dessutom så blir det en utmaning att få tävla mot dom "duktiga" se bara på Bizzan som van nyligen. hon kanske inte är den bästa men hon van endå och det bevisar att den som har snyggaste modden vinner oavs hur duktig man är.

folk ska få rösta hur dom vill. det är lite synd att det inte är så många utomstående som går in på den här tråden och röstar men det är väl ingenting man kan göra någonting åt så det kommer bli så att vänner röstar på varandra ibland. men det vore såklart roligt om man röstar på det bidrag man tycker är bäst...

sluta tjafsa nu så konsenterar vi oss på att ha roligt och modda bilar. //JM
Senast redigerat av Jonnymoberg (26 mars 2009)

VD
643 Inlägg
26 mars 2009
Algeroth skrev:
Lidborn: Inte mycket att säga. Bakgrundsbytet är riktigt bra gjort. Du borde kanske skippat scoopet dock. Det drar ner lite men ändå bra brushat.

Tackar.. Med tanke på att jag bara haft ps i tre veckor och enbart gjort om 8 bilder i mitt liv så e jag nöjd big_smile

7 100 Inlägg
27 mars 2009
ingen ny bild än??vafan tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 271 Inlägg
27 mars 2009
får bli en dacia den ska vara färdig på onsdag kl 1900 sen röstnig i 24 h

https://www1.garaget.org/gallery/archive/92157/605024_8yp3cv.jpg

stor http://katalog-automobilu.cz/img/dacia- … 6-kw-1.jpg
Senast redigerat av -stoffe- (27 mars 2009)

Jonnymoberg
27 mars 2009
som vanligt så måste man kolla flera gånger för att se vad jag har gjort viket jag gillar smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/61236/606467_1z0gqd.jpg
JM Design
Senast redigerat av Jonnymoberg (29 mars 2009)

872 Inlägg
27 mars 2009
Neos34 skrev:
Får vi göra WiP bilder?

av och till, folk gnäller om man gör det men det har inte varigt någon röstning om du får eller inte.
ta bort tidigare bilder när du lägger in nästa wip bara så det inte blir massa onödigt kladd i tråden.

jag tycker det är ok

Sök