Många feta bidrag denna rundan. Här kommer min topp 3 lista.
Yohanni: Skönt stuk, och inpassningen av fronten och fälgarna är riktigt bra gjort. Hög kvalite på bilden också, riktigt bra.
ppatrix: Kolfibret är högsta kvalite! Speciellt på huven. Kanske lite för ljust fortfarande, men mönstret är riktigt grymt. Även fälgbytet är riktigt bra gjort.
998cc: Fet lack, och modifikationerna av karossen (bakre delen) är bra gjorda. Dock är fronten rätt off som man kan se om man kollar nummerplåten, och så är det ett litet jack i bakrutan. Men ändå riktigt bra.
Min röst går dock till ppatrix pågrund av det grymma kolfiberjobbet. Jag har laborerat med kolfibermönster, men detta är bättre än något jag gjort. Väldigt imponerande Gör en tutorial Ha det gott Mvh
Det var riktigt svårt det står och väljer mellan algeroth och 998cc, algeroth:s bil är grymt skön men jag stör mig på luft intagen ala veyron. det högra går ner så att det ser ut som bakmonterad motor men det vänstra blir konstigt med bakrutan. så jag väljer 998cc.
Ni får gärna sätta en dead line en vecka innan inte en halv timme innan! Bara för att jag tog studenten igår och inte hänger här hela dagen så han jag inte posta mitt bidrag ju..
Ledsen att jag inte har varit aktiv i tråden! Min dator kraschade nyligen så jag kommer vara tämligen inaktiv framöver, verkar det som.
Bra att någon tog hand om omröstningen iallafall, men hur länge ska vi låta röstningen pågå? Ett dygn? Två?
Aja, nu är det bilträff i stan så nu blir jag ännu mer frånvarande. Ha en fortsatt trevlig helg!
Snirre skrev:
Ni får gärna sätta en dead line en vecka innan inte en halv timme innan! Bara för att jag tog studenten igår och inte hänger här hela dagen så han jag inte posta mitt bidrag ju..