Tycker alla som tycker de är nyskapande genom att skapa "drama" i tråden skall gå igenom den från början. Jag har gjort det förr, många häftiga bilder, men också massor av sånt här snack

Bara informera att om ni hade tänkt fortsätta så har det gjorts redan, så många gånger att ni kan börja skriva era inlägg såhär:
Jag är så... {ref till mening 5 i inlägg 4 sidan 123} och {ref till mening 3-6 i inlägg 12 sidan 301}. Jag tycker dessutom... {ref till mening 10 i inlägg 8 på sidan 223}...
Hehe, och jag menar det där

Vet inte vad som står exakt på de sidorna där, kollade inte, men det går att göra såhär. Så Låt tävlingen vara bara. Sånt här tjöt har ALDRIG lett någonstans. Och det kanske funkar nu lite, men så fort någon gammal choppare lämnar tävlingen och nya kommer in så kommer detta tjötet tillbaka med. Jag har varit med här tillräckligt länge för att inse att man inte kan ändra på det.
Dessutom så måste man låta alla tävla, men tävlingen blir bara så seriös som man själv gör den. Om man inte ger upp och gör feta choppar varje runda så kommer man börja vinna, och det kommer få folk runt omkring att göra bättre mods också. Så jag gjorde, och funkade jävligt bra.

I vart fall... ni kan tjöta om ni vill, men om 1 till 2 månader kommer exakt samma tjöt igen.

Ha det gott
Mvh
Emil