6342
Sök

Photoshop-tävling

SAAB 9-3 AERO Nordic Concept Extreme
18 Inlägg
25 oktober 2009
Neos34 skrev:
weppa skrev:
Ja men varför la du ens upp nått då :S

Det här är ju f_n på dagis nivå, skapa en egen länk om ni bara ska fjanta er................

Nu får det f_n vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men ge dig!
Om du bara skall tjöta dra till lekis eller lägg upp en egen modd.

hahahahhaa ja om man bara åker moppe och inte ens vet hur en kvinnas hmhmhm ser ut så knip igen.... att skriva pm och låsas vara en världsvan cooling så är du ute och cycklar lollollollol

Dagis nivå verkar ju vara nått som du nyss har lämnat så du kan ju vara snäll och berätta för oss andra hur det är lollollollollol

jag har lagt upp moddar innan men känner att det inte är så skoj när andra skickar in skitsaker och får röster på det oxå, nytänkande hahahahaha ja säkert hahaha.
Det får mig att skratta bara mera hahahahhahaha lollollol

Dom som har vunnit hittills har åtminstone engagerat sig, men att vissa får röster som ser på ren svenska förjäkliga ut får mig att skratta rakt ut och sen kommer såna som du och kommenterar och skriver pm, pinsamt grabben lollollollollollol

mvh
WeppA

Ironi är en förolämpning i form av en komplimang

511 Inlägg
25 oktober 2009
ska ni bråka gör det någon ANNAN stanns och inte HÄR
Senast redigerat av nonno (25 oktober 2009)

?

18 Inlägg
25 oktober 2009
nonno skrev:

Ja det är sant, jag ber om ursäkt för mitt beteende, men jag blir bara lite förbannad över att moddar som det verkligen syns att det är kladdat på få en massa röster och speciellt när dom kommenteras med att det är nytänkade....det är för mig rent bullshit.....

Ska inte skriva mera, men hoppas på att folk tar och tänker efter lite innan man röstar. det finns vissa som lägger ner sjukt mycker tid och verkligen moddar en bild och får fram ett bra resultat och dom får inte lika många röster som en enligt mig och flera en skitmod...

Är det så det ska vara så kommer säkert många fler än mig klaga

Men men. som man brukar säga, smaken är som baken............................ Delad....... och för vissa så håller dom sig mitt imellan.................

46 Inlägg
25 oktober 2009
ja måste hålla me weppa...har man haft en vecka på sig o göra en bild så får de väl ffs vara en redig bild ochså..men de  "syns" att dom flästa e 10mins bidrag vilket e riktigt tråkig när man har en hel vecka på sig,,eller så kanske ni inte kan göra så mycke bättre bilder XD...o då e de väl riktigt onödigt me en vecka om ändå nästan alla redan laggt upp sin bild på 1-2 dagen -.- smaken e som baken som weppa sa smile
Senast redigerat av 940_racing_ (25 oktober 2009)

[img]http://img20.imageshack.us/img20/2940/9402ye8.jpg[/img]

211 Inlägg
25 oktober 2009
weppa skrev:
nonno skrev:

Ja det är sant, jag ber om ursäkt för mitt beteende, men jag blir bara lite förbannad över att moddar som det verkligen syns att det är kladdat på få en massa röster och speciellt när dom kommenteras med att det är nytänkade....det är för mig rent bullshit.....

Ska inte skriva mera, men hoppas på att folk tar och tänker efter lite innan man röstar. det finns vissa som lägger ner sjukt mycker tid och verkligen moddar en bild och får fram ett bra resultat och dom får inte lika många röster som en enligt mig och flera en skitmod...

Är det så det ska vara så kommer säkert många fler än mig klaga

Men men. som man brukar säga, smaken är som baken............................ Delad....... och för vissa så håller dom sig mitt imellan.................

Va har det för skillnad om det syns att man har kladdat på bilden?? Man kanske ändå har gjort sitt bästa!!?

"Wheelgap is like a vagina. The more fingers you get in, the worse it is."

7 100 Inlägg
25 oktober 2009
nu kanske ni förstår varför jag hoppade av denna tråd,pga såna skithögar som weppa!
Senast redigerat av bmx (25 oktober 2009)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

510 Inlägg
25 oktober 2009
Tycker alla som tycker de är nyskapande genom att skapa "drama" i tråden skall gå igenom den från början. Jag har gjort det förr, många häftiga bilder, men också massor av sånt här snack smile Bara informera att om ni hade tänkt fortsätta så har det gjorts redan, så många gånger att ni kan börja skriva era inlägg såhär:

Jag är så... {ref till mening 5 i inlägg 4 sidan 123} och {ref till mening 3-6 i inlägg 12 sidan 301}. Jag tycker dessutom... {ref till mening 10 i inlägg 8 på sidan 223}...

Hehe, och jag menar det där tongue Vet inte vad som står exakt på de sidorna där, kollade inte, men det går att göra såhär. Så Låt tävlingen vara bara. Sånt här tjöt har ALDRIG lett någonstans. Och det kanske funkar nu lite, men så fort någon gammal choppare lämnar tävlingen och nya kommer in så kommer detta tjötet tillbaka med. Jag har varit med här tillräckligt länge för att inse att man inte kan ändra på det.

Dessutom så måste man låta alla tävla, men tävlingen blir bara så seriös som man själv gör den. Om man inte ger upp och gör feta choppar varje runda så kommer man börja vinna, och det kommer få folk runt omkring att göra bättre mods också. Så jag gjorde, och funkade jävligt bra. wink

I vart fall... ni kan tjöta om ni vill, men om 1 till 2 månader kommer exakt samma tjöt igen. smile
Ha det gott
Mvh

Emil

1 134 Inlägg
25 oktober 2009
J'vlar vad gnälligt det var här nu. Ni ska ju vara glad, ni får ju moda Alfa nu tongue

Bra bidrag hitintills iallafall...

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
25 oktober 2009
Har installerat photoshop igen tongue nu är jag tillbax wink

Min race alfa en snabbis ca 1 timme totalt

https://www1.garaget.org/gallery/archive/5716/789066_1f5ldn.jpg

Mvh Christian

18 Inlägg
25 oktober 2009
Algeroth skrev:
Tycker alla som tycker de är nyskapande genom att skapa "drama" i tråden skall gå igenom den från början. Jag har gjort det förr, många häftiga bilder, men också massor av sånt här snack smile Bara informera att om ni hade tänkt fortsätta så har det gjorts redan, så många gånger att ni kan börja skriva era inlägg såhär:

Jag är så... {ref till mening 5 i inlägg 4 sidan 123} och {ref till mening 3-6 i inlägg 12 sidan 301}. Jag tycker dessutom... {ref till mening 10 i inlägg 8 på sidan 223}...

Hehe, och jag menar det där tongue Vet inte vad som står exakt på de sidorna där, kollade inte, men det går att göra såhär. Så Låt tävlingen vara bara. Sånt här tjöt har ALDRIG lett någonstans. Och det kanske funkar nu lite, men så fort någon gammal choppare lämnar tävlingen och nya kommer in så kommer detta tjötet tillbaka med. Jag har varit med här tillräckligt länge för att inse att man inte kan ändra på det.

Dessutom så måste man låta alla tävla, men tävlingen blir bara så seriös som man själv gör den. Om man inte ger upp och gör feta choppar varje runda så kommer man börja vinna, och det kommer få folk runt omkring att göra bättre mods också. Så jag gjorde, och funkade jävligt bra. wink

I vart fall... ni kan tjöta om ni vill, men om 1 till 2 månader kommer exakt samma tjöt igen. smile
Ha det gott
Mvh

Emil

Bra sagt Emil. Jag kommer inte att kommentera nått mer eller tjafsa i den hör tråden.
Som du sa, helt meningslöst!

Braaaap Braaaaaap!!
188 Inlägg
25 oktober 2009
Och ändå var det du som tog upp det smile

18 Inlägg
26 oktober 2009
calleman1991 skrev:
Och ändå var det du som tog upp det smile

Ja det är sånt man upptäcker efteråt, vart lite väl mycket tjafs bara.

Ville få mitt sagt och det fick jag oxå.

cool

1 801 Inlägg
26 oktober 2009
weppa skrev:
Jonte13-59-68 skrev:
Då var det röstning, min går till: Blaumes
för en lite ny kul still som ser bra ut.

nonno skrev:
röstar på BlauMes för det är en kul och udda mod

Michkijn skrev:
BlauMes får min röst!

Nu får nu f_n ta och skärpa er för i he_vetes j_vlar, ska det vara seriöst det här :S

Om man ska vara med kan man väl för i hel_ete anstränga sig lite mer ffs........

Och ni som har röstat på BlauMes (ursäkta om det blir personligt) kan inte ha mycket till fantasi eller så är ni polare och bara rösta för det :S

Sen har vi:
Neos34 skrev:
Jag har haft idée torka länge nu.
Kommer inte igång..

=
Ja men varför la du ens upp nått då :S

Det här är ju f_n på dagis nivå, skapa en egen länk om ni bara ska fjanta er................

Nu får det f_n vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry om jag är lite sen med att ingå i konversationen men du är bland den sorgligaste människan jag vet. Jag vet att modden inte var det bästa men om du bara vill ha en massa jäkla seriösa moddar och bidrag ska du nog ska dig till ett annat forum.

Håller fortfarande på och lär mig inom PS så självklart håller jag inte samma klass heller som LotusJPS. Sen hatar jag att klippa in en massa kjolpaket och sådant. Det ser jag som tio minuters moddar.

Clueless
93 Inlägg
27 oktober 2009
Drog ihop nåt på ett par timmar så de finns säkert en del fel, men ja känner att ja inte orkar mer nu.
Så enjoy smile

Allting e brushat utom, fälgar Bg och IC..
http://img29.imageshack.us/img29/8229/racealfa.jpg

211 Inlägg
29 oktober 2009
dött här?

13 Inlägg
29 oktober 2009
nonat skrev:
dött här?

Ja, för många som klagar.
Kanske många som har prioriterat bort tråden.

The Listener
279 Inlägg
31 oktober 2009
vet inte hur populär den här tråden é längre men jag röstar endå på: Ingetnick  för en väl framförd bild med rätt sorts framtoning.

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
31 oktober 2009
Denna har dött tottalt eller?

Mvh Christian

211 Inlägg
31 oktober 2009
Röstar på MagganW

hellaflush!
1 266 Inlägg
31 oktober 2009