Hatar att gå händelserna i förväg, men nu är ni två som tror jag kommer ta detta så jag lägger väl upp en ny då.
Vill tacka alla som röstade på mig, vilket var alla som röstade. Skitkul att ni gillade bilden så mycket

Alltid skoj när man får sådan respons. Jag hann inte ens rösta själv här ju. Jag tycker de flesta gjorde bra ifrån sig men tycker ni kunde tagit ut svängarna lite mer. Min röst hade gått till LotusJPS i vilket fall för coupekonverteringen och bakgrundsbytet. Ser bra ut

Nu över till nästa bild då. Denna gången gör vi något lite annorlunda. En polisbil! En porsche polisbil! Som efter mod INTE får vara polisbil längre! Det är ända kravet! Hur ni gör det spelar ingen roll, men det skall inte längre vara en polisbil när choppen är klar

![http://www.seriouswheels.com/pics-2005/2005-Techart-911-Carrera-Police-Car-Porsche-RA-1600x1200.jpg]()
Klicka på bilden för Hi-res. Den har rätt bra upplösning så man bör kunna göra en rätt bra chop. Dessutom är det arslet på bilen så blir lite annorlunda bara för det!

Hoppas alla tycker detta kan bli skoj.
Vi kör igång röstningen Torsdag klockan 19 till fredag klockan 19. Så har alla gott om tid att leka. Snälla ta minst 5 timmar på er! Tänk på utklippsbanor, grynighet i lack osv, så blir det hela mycket roligare i slutet

Än en gång tack för alla röster!
Ha det gott
Mvh
Emil