Tänkte jag skulle ge lite konstruktiv kretik på bilderna som ligger här, för det är flera dagar kvar till deadline så gott om tid att göra lite updates!

-Stoffe-: Vad kan man säga? Riktigt grymt gjort! Riktigt verklig och ser grym ut med dom fälgarna och detaljerna! Borttagningen av dekalerna är topp! Men skulle behöva snygga till lite på taket där på bilens vänstra sida. Ser lite hackigt ut där. Lättaste fixen är att lägga en bana över det och sudda/brusha till det. Eftersom bilen är så sjukt fräsh så vill jag inte att du skall göra mer med den, men du skulle kunna göra ett bakgrundsbyte

Överlag riktigt bra

STV: Riktigt grymt bidrag! Cabkonverteringen är gjord riktigt bra. Finns lite smågrejer här och var. Skulle behöva finputsas lite på brushen på sidan, men det ser okey ut. De största problem är att man fortfarande ser den gamla bakgrunden i framrutan och genom vänster rullbåge. Enkelt fixat tror jag, och helt klart värt det

Ingetnick: Kan inte se din bild

Ladda upp den på garaget istället

Så slipper du strul
Yellowbird: Hehe, smart chop. Misstänkte det skulle komma lite sådana här

Ser riktigt bra ut då, och kul med just vägverket. Färgändringen på den svarta delen i vingen ser lite skum ut dock. Gör sig nog bättre som svart

Men bra markerat och bra gjort på det som är gjort.
Neos34: Häftigt med dörrarna

Men finns lite grejer du kan slipa på. 1. Så är scopet på taket off. Borde sitta mer åt vänster, men bara i bakkant! Så du får nog skeva lite och sedan rebrusha taken för att få till det, men färgen på det svarta taket ser bra ut. Framrutan genom dörren ser lite konstig ut dock! Tror man skall se mer av innertaket i ovankant. Om du tittar på orginalet så ser du nog vad jag menar

Hade varit najs med om du kunde fått rebrushat bakskärmen. Sedan behövs det lite mer kontrast på bilen. Om du tittar på avgassystemet så ser du att det mörka är svart, och att det mörka runt hjulen är grått. Dessa skall ha samma färg. Litet tips så

All mörka ytor skall ha samma "mörker". Hehe.
Överlag grymma bidrag än så länge. Tror det kommer bli en spännande runda!

Ha det gott
Mvh
Emil