6512
Sök

Photoshop-tävling

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
7 december 2009
araazz skrev:
Ingetnick skrev:
det får duga den här gången!

http://img15.imageshack.us/img15/5255/2 … rerapo.jpg

kan inte se nåt..

Den funkade ju innan sad

Mvh Christian

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
7 december 2009
Mitt bidrag, dock é jag lite dålig på sådana bilder.
Men det fick gå ändå..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/21122/814882_f7jv80.jpg
What!

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

1 134 Inlägg
7 december 2009
Algeroth skrev:
Hatar att gå händelserna i förväg, men nu är ni två som tror jag kommer ta detta så jag lägger väl upp en ny då.

Än en gång tack för alla röster!
Ha det gott
Mvh

Emil

Stort grattis smile Vilken grej att få alla röster tongue Förstår inte hur du orkar lägga ner sån tid på bilderna men det lönar sig, helt klart. Får väl försöka göra nåt kul med den här...

510 Inlägg
7 december 2009
Tänkte jag skulle ge lite konstruktiv kretik på bilderna som ligger här, för det är flera dagar kvar till deadline så gott om tid att göra lite updates! smile

-Stoffe-: Vad kan man säga? Riktigt grymt gjort! Riktigt verklig och ser grym ut med dom fälgarna och detaljerna! Borttagningen av dekalerna är topp! Men skulle behöva snygga till lite på taket där på bilens vänstra sida. Ser lite hackigt ut där. Lättaste fixen är att lägga en bana över det och sudda/brusha till det. Eftersom bilen är så sjukt fräsh så vill jag inte att du skall göra mer med den, men du skulle kunna göra ett bakgrundsbyte smile Överlag riktigt bra smile

STV: Riktigt grymt bidrag! Cabkonverteringen är gjord riktigt bra. Finns lite smågrejer här och var. Skulle behöva finputsas lite på brushen på sidan, men det ser okey ut. De största problem är att man fortfarande ser den gamla bakgrunden i framrutan och genom vänster rullbåge. Enkelt fixat tror jag, och helt klart värt det smile

Ingetnick: Kan inte se din bild hmm Ladda upp den på garaget istället smile Så slipper du strul

Yellowbird: Hehe, smart chop. Misstänkte det skulle komma lite sådana här smile Ser riktigt bra ut då, och kul med just vägverket. Färgändringen på den svarta delen i vingen ser lite skum ut dock. Gör sig nog bättre som svart smile Men bra markerat och bra gjort på det som är gjort.

Neos34: Häftigt med dörrarna smile Men finns lite grejer du kan slipa på. 1. Så är scopet på taket off. Borde sitta mer åt vänster, men bara i bakkant! Så du får nog skeva lite och sedan rebrusha taken för att få till det, men färgen på det svarta taket ser bra ut. Framrutan genom dörren ser lite konstig ut dock! Tror man skall se mer av innertaket i ovankant. Om du tittar på orginalet så ser du nog vad jag menar smile Hade varit najs med om du kunde fått rebrushat bakskärmen. Sedan behövs det lite mer kontrast på bilen. Om du tittar på avgassystemet så ser du att det mörka är svart, och att det mörka runt hjulen är grått. Dessa skall ha samma färg. Litet tips så smile All mörka ytor skall ha samma "mörker". Hehe.

Överlag grymma bidrag än så länge. Tror det kommer bli en spännande runda! smile
Ha det gott
Mvh

Emil

Clueless
93 Inlägg
7 december 2009
Knepigt, den fungerade ju förut idag :o

editerade mitt gamla inlägg så nu hoppas ja alla kan se bilden igen!

61 Inlägg
7 december 2009
håller med dig Algeroth, kunde ha gort vingen bättre, men jag pallade bara inte.

The Listener
279 Inlägg
7 december 2009
Ingetnick skrev:
Knepigt, den fungerade ju förut idag :o

editerade mitt gamla inlägg så nu hoppas ja alla kan se bilden igen!

Ja, nu synns den bra, och vilken nice mod (jag är helt okunnig men det ser jävligt bra ut)! Den skulle man allt vilja ha...

Pedanten
264 Inlägg
7 december 2009
OK Algeroth jag fortsätter lite till på bilen och ersätter den gammla sän när jag är klar. tack för motivationen.
hoppas det är lugnt med alla andra om jag fortsätter pula med bilen? jag tar ju bort den gammla såklart så det är ju mitt sissta bidrag som gäller sen.

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
7 december 2009
STV skrev:
OK Algeroth jag fortsätter lite till på bilen och ersätter den gammla sän när jag är klar. tack för motivationen.
hoppas det är lugnt med alla andra om jag fortsätter pula med bilen? jag tar ju bort den gammla såklart så det är ju mitt sissta bidrag som gäller sen.

Det är klart det är ok..man har ju den tiden man har på sig att ändra hur mycket man vill tongue

Mvh Christian

Pedanten
264 Inlägg
7 december 2009
https://www1.garaget.org/gallery/archive/51018/large/815050_z6g6kp.jpg

Så då ser man igenom rutan och så fick den lite kolfiber på vingen

Clueless
93 Inlägg
Pedanten
264 Inlägg
7 december 2009
näävafan. missade jag den, skit asså:)
aja nu får den vara en del av bilen.
Senast redigerat av STV (7 december 2009)

1 271 Inlägg
8 december 2009
tack för kritiken Algeroth. vet att det inte blev bra där vid taket men har endast använt smeta å markering sen pensel(färg)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/92157/815304_oxcx44.jpg

vet att det är fel men här är den jag inte han färdigt föra tävlingen

96 Inlägg
8 december 2009
Denna måste jag vara med på, får hoppas att man hinner bli klar till fredag.big_smile bra bil val Emil!
Senast redigerat av bmw-320 (8 december 2009)

61 Inlägg
8 december 2009
criller skrev:
STV skrev:

Det är klart det är ok..man har ju den tiden man har på sig att ändra hur mycket man vill tongue

får man? T_T jag hade kunnat gort så mycket bättre på några av mina tidigare bilder om jag vetat detta xP

1 271 Inlägg
8 december 2009
om man inget frågar får man inget veta

510 Inlägg
9 december 2009
Det där med om man får lägga upp igen med förbättringar och så är upp till vinnaren av rundan innan eftersom han eller hon också är någon typ av dommare och regelsättare under rundan. Har bara varit med en gång då det blev lite tjaffs, men annars brukar det gå bra. Alla vill ju att alla skall göra så bra bidrag som möjligt.

Skall bli spännande att se vad alla lyckas åstakomma smile
Ha det gott
Mvh

Emil

Pedanten
264 Inlägg
9 december 2009
vad lite bidrag det ramlar in!?

1 134 Inlägg
9 december 2009
Senast redigerat av LotusJPS (10 december 2009)

96 Inlägg
9 december 2009
här kommer mitt bidrag:D

https://www1.garaget.org/gallery/archive/82202/816581_n13bnl.jpg

Jonas

Sök