HAde viljat varit med denna omgång, valde ju trots allt bilen. Dock så har det kommit en hel del saker i mellan denna vecka. Fick bland annat ett betaljobb från Autemo.com att choppa en bil, och självklart fick det då ha prioritet. Inte mycket pengar, men ändå

Tänkte jag skulle köra igenom alla bidrag med några snabba kommentarer bara.
-stoffe-: Riktigt bra gjort! Hade legat i övre Intermediate på Autemo. Sjukt cleant arbete. Ända stora grejen är reflektionen på taket där den mörkblå och ljusgrå/blå färgen skiljer lite mycket. Hade behövt gås över med en brush med låg opacitet och fixats lite. Sedan så behövs det lite mer reflektioner på rutorna som nu ser lite matta ut. Men skitbra jobbat
Ingenick: Häftig brutal mod! Bra blandning av brush och c&P. Dock så ser man lite väl tydligt var de olika elementen kommer ifrån. För att göra bilen konsekvent till nästa gång, C&Pa på dina delar. Och rebrusha sedan hela bilen med ljussättningen från orginalbilen

Nu är det lite stora färgskilnader, som på baken t.ex. Hade gått att fuska lite om övergången till bakskärmen varit mer naturlig.
Yellowbird: Riktigt smart mod

Gillar den. Det oranga är kanske lite starkt, och så är ju det problemet med vingen som sagt då. Skulle nog behållt den orginal. Överlag bra.
Neos34: Cool bil! Gillar dörrarna. Vet inte riktigt om rutan kommer få plats i dörröppningen men det är en skitsvår perspektivgrej, tycker det ser helt okey ut i alla fall. Det stora problemet i bilden är kontrastskilnaderna, som jag redan påpekat till dig. Svart måste vara svart överallt

hehe. Men häftig mod.
STV: Clean mod. Cabkonverteringen är riktigt bra utförd, och då tänker jag även på jobbet i bakgrunden. Lite hackigt osv, men ändå helt okey. Stora missen är ju då gamla bakgrunden där i rullbågen. Sedan ser kolfibret lite halvtaskigt ut, men är rätt svårt det där så

Sedan skulle det behövas klippas ut lite bättre över bakluckan där. Överlag bra.
LotusJPS: Riktigt evil! Gillar den riktigt mycket faktiskt. Stilen, atmosfären med den nya bakgrunden osv. Riktigt bra. Dock så är färgen för stark, och det saknas reflektioner, men överlag helt okey

Liten grej med framrutan... Om du tittar på insidan A-stolpen så ser du att det är väldigt blått där. Det är den färg som rutan hade, och då antingen skall ha, eller så får man rebrusha det med. Nu har du en mörkgrå framruta, och en cyanblå a-stolpe vilket ser lite konstigt ut.
bmw-320: Mycket imponerande jobb!

Reflektionerna på bakluckan är bra gjorda

Gott att se att du vågat, och tycker det ser riktigt bra ut. Den nya dörren sitter som en smäck, och överlag ser bilen riktigt bra ut! Fortsätt så helt enkelt!
Criller: Intressant mod, är en del som skulle kunna förbättras här och var. Men det mesta ligger nog i reflektionerna som du nämnde. Tycker dock att brushen och så ser okey ut. Hade behövts lite mer ljusa ytor på sidan dock

Bra bidrag, vissa riktigt bra! Överaskande och mycket roligt!

Alltid lika kul att se folk utvecklas när man kan följa det på detta sättet

Min röst går dock till
bmw-320! Bra brushat, bra detaljer, och fick till precis det jag önskade mig att ni skulle göra under denna utmaning! Riktigt bra! Fortsätt med samma standard!
Ha det gott
Mvh
Emil