Amuse S2000 front ditsatt,moddad så den passar.. en del skavanker men ska fixa det senare.. tog ju bara 30 min och e nöjd efter så pass liten tids arbete
mods - färgmatchade volk te37or - egen gjord evo huv i kolfiber - Amuse S2000 front någorlunda ditmatchad - Färgbyte - Tonade rutor Som sagt detta är en WIP men lägger upp den anyways!
En enkel ps mod
Senast redigerat av JDMCRAZE (13 december 2009)
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Cappucino: Japp, jag använder PS. (En del på den här bilen är faktiskt gjord i elements 5!) Om jag hittar en guide så skickar jag den, annars så får jag väl göra en tutorial.
grymt snyggt LotusJPS! Men de är lite slarvigt på rätt många ställen, intercoolern lutar åt fel håll och reflektionen ser lite knasig ut. inte för att låta grinig, lite konstruktiv kritik bara
Mkt fet håller med..men lite tabbar är det..men kollar man inte på hiresen så ser den sjukt bra ut.
Självklart får man använda vilket program som helst! Denna tävling har fått det olyckliga namnet "Photoshop-tävling" men det handlar ju inte om vem som är bäst i just Photoshop! Det handlar om att göra häftiga fake modifierade bilar, och om man inte kan skaffa Photoshop, det är rätt dyrt trots allt, så skall man ju inte diskas för det.
Alla program ÄR välkomna, GIMP, paint DotNet, Paint eller vad man vill... Det är bilderna vi vill ha! Och jag personligen tittar bara på resultatet!
MagganW borde ju bli diskad;o ? tråden heter ju trots allt photoshop tävling och hon använder sig inte av photoshop ? eller har jag helt fel ?
Nog för att jag har långt hår men en hon är jag inte ännu. Smutsig däremot de är jag då och då men då föredrar jag å duscha. Diska känns lite drygt. Jag har Photoshop med men gillar inte å hålla på med det då jag tycker det e trögt. Lite intressant tanke där tycker jag då jag faktiskt använder mig av flera olika program oftast när jag gör en bild. Om du vill så kan jag ju köra några moddar i PS med. Ähh jag vill inte ha nåt tjaffs tycker det har varit nog med sånt i den här tråden. Dessutom så brukar jag oftast vara med för att det är roligt å modda bilder. Vinna känns inte så viktigt + att det är alltid kul å se hur andra går till väga med sina moddar.