4457
Sök

Photoshop-tävling

2 077 Inlägg
13 december 2009
Här kommer mitt bidrag ;D
Clean och så smile

Amuse S2000 front ditsatt,moddad så den passar..
en del skavanker men ska fixa det senare.. tog ju bara 30 min och e nöjd efter så pass liten tids arbete smile

mods
- färgmatchade volk te37or smile
- egen gjord evo huv i kolfiber
- Amuse S2000 front någorlunda ditmatchad wink
- Färgbyte
- Tonade rutor
Som sagt detta är en WIP men lägger upp den anyways!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/120949/818477_u756a0.jpg
En enkel ps mod big_smile
Senast redigerat av JDMCRAZE (13 december 2009)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

@ GARAGET.ORG
229 Inlägg
13 december 2009
LotusJPS kan du vara snäll å länka till någon guide hur man gör sån lack? asså reflektionerna å så.du är riktigt grym . använder du ps ?

7 100 Inlägg
13 december 2009
jaha,nu var de ingen ide att vara med då!så jävla grymt gjort LotusJPS big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 134 Inlägg
13 december 2009
Stort tack för alla kommentarer, riktigt kul big_smile

Cappucino:
Japp, jag använder PS. (En del på den här bilen är faktiskt gjord i elements 5!) Om jag hittar en guide så skickar jag den, annars så får jag väl göra en tutorial.

@ GARAGET.ORG
229 Inlägg
13 december 2009
Skulle varit jävligt snällt . smile

96 Inlägg
13 december 2009
många bra bidrag, själv har jag inte haft tid och börja ännu och nu har ni tagit de få ideer som jag hade. måste tänka om helt nu. hmmmmmmm

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
13 december 2009
Ingetnick skrev:
grymt snyggt LotusJPS! Men de är lite slarvigt på rätt många ställen, intercoolern lutar åt fel håll och reflektionen ser lite knasig ut. inte för att låta grinig, lite konstruktiv kritik bara smile

Mkt fet håller med..men lite tabbar är det..men kollar man inte på hiresen så ser den sjukt bra ut.

Keep up the good work

Mvh Christian

1 271 Inlägg
13 december 2009
https://www1.garaget.org/gallery/archive/92157/818753_j47rgj.jpg

se om jag hinner göra färdigt hela ska lämna mitt student boende å åka hem se om jag har tid hemma. lägger upp det jag gjort hittills

https://www1.garaget.org/gallery/archive/92157/819648_yjzg7m.jpg
Senast redigerat av -stoffe- (15 december 2009)

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
13 december 2009
-stoffe- skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/92157/818753_j47rgj.jpg

se om jag hinner göra färdigt hela ska lämna mitt student boende å åka hem se om jag har tid hemma. lägger upp det jag gjort hittills

yikes

Den blev fet

Mvh Christian

Clueless
93 Inlägg
13 december 2009
lite dekaler, typ något skönt tema och en djupare bakfälg så är den störtskön!

184 Inlägg
14 december 2009
Har haft ett litet uppehåll med photoshopadet, ska bli kul och köra igång med det igen big_smile

231 Inlägg
14 december 2009
Fel tråd "Bjorkracing" du är nog ute efter "Gör om min bil" tråden..

78 Inlägg
15 december 2009
MagganW borde ju bli diskad;o ? tråden heter ju trots allt photoshop tävling och hon använder sig inte av photoshop ? eller har jag helt fel ?

- 2th Gear Drifting - FÖR INTE FAN ORKAR DEN PÅ 3AN!!!!

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
15 december 2009
kettunen_t skrev:
MagganW borde ju bli diskad;o ? tråden heter ju trots allt photoshop tävling och hon använder sig inte av photoshop ? eller har jag helt fel ?

Jo lite så är det faktiskt..alldrig tänkt på innan tongue

Håller faktiskt med där..man grejar ju med photoshop inget annat...................................eller??

Mvh Christian

510 Inlägg
15 december 2009
Självklart får man använda vilket program som helst! tongue Denna tävling har fått det olyckliga namnet "Photoshop-tävling" men det handlar ju inte om vem som är bäst i just Photoshop! Det handlar om att göra häftiga fake modifierade bilar, och om man inte kan skaffa Photoshop, det är rätt dyrt trots allt, så skall man ju inte diskas för det.

Alla program ÄR välkomna, GIMP, paint DotNet, Paint eller vad man vill... Det är bilderna vi vill ha! Och jag personligen tittar bara på resultatet!

Så är det! tongue
Ha det
Mvh

Emil

1 271 Inlägg
15 december 2009
menar det ingen har sagt något då folk har använt paint eller??

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
15 december 2009
Paint tycker jag iallafall verkeligen inte passar in här.

Men hoppas inte detta förstör tråden nu..den har ju varigt på väg att dö ut några gånger sad jag vill bara fortsätta vara med för detta är sköj big_smile

Mvh Christian

7 100 Inlägg
15 december 2009
passar inte paint in?
näe ta bort alla min bidrag då,dom görs faktiskt i paint.de enda ja använde ps till är att lacka bilen.

spelar ingen roll hur den och vart den är gjord,bara man har gjort om bilen så!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

hellaflush!
1 266 Inlägg
15 december 2009
som sagt, borde kanske heta "bildredigerings-tävling"? Men skit samma, mitt bidrag kommer troligen ikväll, några har fått till bra moddar tycker jag wink

271 Inlägg
15 december 2009
kettunen_t skrev:

Nog för att jag har långt hår men en hon är jag inte ännu. Smutsig däremot de är jag då och då men då föredrar jag å duscha. Diska känns lite drygt.  Jag har Photoshop med men gillar inte å hålla på med det då jag tycker det e trögt. Lite intressant tanke där tycker jag då jag faktiskt använder mig av flera olika program oftast när jag gör en bild. Om du vill så kan jag ju köra några moddar i PS med. Ähh jag vill inte ha nåt tjaffs tycker det har varit nog med sånt i den här tråden. Dessutom så brukar jag oftast vara med för att det är roligt å modda bilder. Vinna känns inte så viktigt + att det är alltid kul å se hur andra går till väga med sina moddar.

Sök