Tänker inte analysera alla bidragen där här rundan för de är för många, men tänkte plocka ut vilka jag tycker är topp tre.
Criller: Bra mod, men du kunde jobbat lite bättre med detaljerna. Gillar att du satte fart på bilen, men du har sänkt den för mycket, bakhjulet är i skärmen. Onödigt fel. Bra frontbyte, men lacken skulle behöva en ordentlig rebrush, men skön känsla
LotusJPS: Grym mod! Får mig att hajja till varje gång. Gott att se hur du utvecklas. Refjobbet är riktigt smart, gör väldigt mycket för lacken. Gillar även bodykittet även om det kunde lirat lite bättre med karossen. Men kvaliten är helt okey, men skulle behöva lite handpåläggning. Det som sänker choppen är intercoolern. Den är blurrig, off och allmänt dålig. Hade föredragit bara svart där tyvärr.
-stoffe-: Vågad chop! Och bra gjord. Gillar stilen på bilen, Grymt att sätta på en front från en gammal 200sx. Ser riktigt häftigt ut, passar med övriga bilen och ger den en riktigt skön stil. Gillar även venylen på sidan, ser riktigt bra ut.
Överlag gjorde alla riktigt grymma chops, men min röst går till
LotusJPS. Riktigt bra gjort.
Ha det gott
Mvh
Emil