lägger upp då för jag sitter här nu. det kommer bli tre bilder på samma bil i olika vinklar som ska vara likadant gjort på alla och det ska vara färdigt 11 juni kl 21 sen är det röstning i 24h som vanligt
Skippar denna tävling om man skall måsta göra 3 moddar för att vara med denna omgång (får jag väl massa gnäll för att jag skriver såhär men men)
Bilar kommer och bilar går, men kärleken till Audi den består! Dock har NISSAN börjat konkurrera om min kärlek...
Nuvarande bil: The Replacement
Föregående bil: Familjens stall
Kanske kul tävling, men mycket jobb och jag tycker vinklarna på bilarna är väldigt tråkiga, så jag kommer stå över denna runda Hade bilen varit lite mer vinkel så hade jag nog varit med... och så kanske nöjt oss med 2 bilder, en fram och en bak. Blir väldigt mycket jobb nu
Kanske kul tävling, men mycket jobb och jag tycker vinklarna på bilarna är väldigt tråkiga, så jag kommer stå över denna runda Hade bilen varit lite mer vinkel så hade jag nog varit med... och så kanske nöjt oss med 2 bilder, en fram och en bak. Blir väldigt mycket jobb nu
Bara en tanke. Lycka till gott folk. Mvh
Emil "Algeroth" Börjesson
tog bilder så för att de skulle vara lättare för folk som är lite mindre bra på ps
Jag får be om ursäkt för detta, men jag sippar denna med tyvärr. Jag kommer inte ha så mycket tid vid PS de 2 närmaste veckorna och 3 bilder går ju inte så snabbt.