Jag vet det, men du behöver inte ha så bråttom vettu.
bråttom?de jar ju gått 2 dagar
Inte sen ditt första inlägg.
MVH T.
nej,men sen tävlingen avgjordes.Men skit i det nu lägger neos34 in ett bidrag imorron eller när han nog gör det,så tar jag naturligtvis bort det jag postade.Jag lade in en bild igen ifall att ni skulle ha velat att tävlingen började fortare
opel och taggen, vi har ju alltid kört att någon annan (exempelvis den som kom tvåa) lägger upp en bild om vinnaren inte lagt upp någon efter ett tag. Och det har ju gått ett bra tag nu. Dock tycker jag att nonnos förslag är väldigt likt den vi hade för fem omgångar sedan, bara att det var en passat och annan bakgrund, den finns på sid. 115
opel och taggen, vi har ju alltid kört att någon annan (exempelvis den som kom tvåa) lägger upp en bild om vinnaren inte lagt upp någon efter ett tag. Och det har ju gått ett bra tag nu. Dock tycker jag att nonnos förslag är väldigt likt den vi hade för fem omgångar sedan, bara att det var en passat och annan bakgrund, den finns på sid. 115
det kan bra hände det.Jag valde en annan bild nu för att ingen gilla mitt första förslag som var en tata nano
min var sen bara ett förslag....tyvärr så vet ja inte om det är någon tävling på min bil när ingen kan säga om vi ska vänta på neos34 eller om vi inte kan börja med tata nanon du ladda upp.För du är den enda att ha laddat upp nått hittills.Men om folk är med på att vi tar den bilen så kan jag laga en tid tills den skall vara klar sen
Ja é här, Opelmadness skrek efter mig.. Vad händer? (Jag har ingen egen dator ännu, borde få tillbaka den på fre eller mån igen)..
Men snälla, ladda upp en bild bara Alla väntar ju och alla gnäller på alla. Vore bäst att du avgjorde om du ska ladda upp en bild nu eller om någon annan gör det
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja é här, Opelmadness skrek efter mig.. Vad händer? (Jag har ingen egen dator ännu, borde få tillbaka den på fre eller mån igen)..
Men snälla, ladda upp en bild bara Alla väntar ju och alla gnäller på alla. Vore bäst att du avgjorde om du ska ladda upp en bild nu eller om någon annan gör det
+1
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.