skulle vilja lägga lite kritik åt bidragen som finns med nu, tar ni illa upp försvinner mitt inlägg direkt.
robban: läppen du brushat ser lite kladdig ut försök få den att smälta ihop med spoilern lite mer så blir det mycket snyggare och ser bättre ut, samt huven ser för mörk ut om du jämfor med skärmen bredvid till exempel, även bakhjulet ser ut att svänga? keep it up!
saabgutten: Snyggt! Kul att du har gjort om fronten, men saknar skuggor, även det du gjort svart på bilen är prickigt. Sen fälgarna sitter som gjutet men är i dålig kvalite..
Sno0wi: sorry 2 say men den ser mest kladdig ut hela modden
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
AntrE: Det kanske är meningen.. det kallas för konst! Jag kör ju direkt på, gör inga jeflar mallar lr nått sånt skit! bara dra fram toolsen och köra Men tack för din kritik! btw.. vilken av dom?!
AntrE: Det kanske är meningen.. det kallas för konst! Jag kör ju direkt på, gör inga jeflar mallar lr nått sånt skit! bara dra fram toolsen och köra Men tack för din kritik! btw.. vilken av dom?!
modern konst? haha prova köra med mallar blir bättre är enklare och du lär dig tänkte på din senaste
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Japp.. Så ini! ;D jag vill inte att det ska vara för enkelt ju jag kan använda mallar. Men varför ska man göra det när man kan köra på fri hand?! Min senaste kladda jag sönder bara haha! hade lite och göra ju..
Senast redigerat av Streethawk (26 september 2010)
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.