hoppas ingen tar illa upp nu eller så, detta e inget "gnäll" men varför ladda upp en s.k. "WIP"? bara en massa onödiga bilder i tråden som nu e uppe i 589 sidor.. gör bilden o ladda upp den när den e klar? förstår inte poängen.....
hoppas ingen tar illa upp nu eller så, detta e inget "gnäll" men varför ladda upp en s.k. "WIP"? bara en massa onödiga bilder i tråden som nu e uppe i 589 sidor.. gör bilden o ladda upp den när den e klar? förstår inte poängen.....
Mmm, har också funderat på det. Förstår inte riktigt konceptet med WIP faktiskt.
Mmm, har också funderat på det. Förstår inte riktigt konceptet med WIP faktiskt.
På ricktiga sidor forum för digital styling så har dom oftast en wip del. det är till för att folk ska komentera och hjälpa när man gör ett projekt och vill ha det perfekt. det är lätt att fastna i sina linjer och då blir det svårt att se när något är platt snett eller vad det nu är,
sen så blir många irriterade och hamnar i försvarställning när man säger vad man tycker är fel. då är wip bilder helt onödiga.
Håller med Bruno_S Sen.. bra jobbat munken100 fortsätt så
Tackar Bruno, Sen vilket som tar mest utrymme W I P bilder eller massa annat snack gåt ju att diskutera, jag och säkert många fler e inte så haja på det här, och då tar man alla tillfälle att lära sig nånting och jag tycker att få tips och reaktioner på det man gör känns bra. Men jag förstår oxå att det tar plats med såna bilder.
wips är meningen att folk ska kommentera vad som är bra/dåligt gjort. Så att man kan förbättra det innan man gjort bilden klar.. tycker det är väldigt dåligt om kritik på detta forum...
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
wips är meningen att folk ska kommentera vad som är bra/dåligt gjort. Så att man kan förbättra det innan man gjort bilden klar.. tycker det är väldigt dåligt om kritik på detta forum...
Jag har gjort en tråd där man lägga upp såna bilder och få tips och kritik.
Det är för att så fort någon har en åsikt här så svarar tio pers (utan att det ens är säkert att personen som kritiken var riktad till svarar) "GÖ'RE BETRE SJELV DÅ DIN AVENSUKA JÄVEL"....man blir ju less till sist och håller käft.
Sen finns det ju de som är väldigt dryga och spydiga och bara säger "fy fan, jag begriper inte hur vissa tänker när de moddar, så där ser inte bilarna ut på riktigt" i stället för att komma med tips om HUR man förbättrar, och det leder ju ingen vart det heller....
Att jag själv är ganska tyst beror på att jag egentligen inte kan det här så bra, bara leker för skojs skull. Tycker inte jag har mycket att tillföra.
då har vi alltså kommit fram till att WIPs kan vi skita i då det inte e till nån nytta eftersom det bara blir en massa klagande o irritation.. ok? jag vet att jag kanske inte har så jättemycket o säga till om då jag inte e så aktiv i den här tråden, men ja.. WTF, tycker nån att jag har fel så fine, det får jag ta till mig o sen va tyst
då har vi alltså kommit fram till att WIPs kan vi skita i då det inte e till nån nytta eftersom det bara blir en massa klagande o irritation.. ok? jag vet att jag kanske inte har så jättemycket o säga till om då jag inte e så aktiv i den här tråden, men ja.. WTF, tycker nån att jag har fel så fine, det får jag ta till mig o sen va tyst
JAg har lagt upp en tråd om W.I.P du kan prova lägga upp bilder där