Nu har det varit röstning i 24 timmar vilket brukar vara normen. Efter lite snabb överslagsräkning så tror jag att jag vann. Mycket kul att så många röstade på mig!

Tackar och bugar för detta.
För nästa runda då tänkte jag inget märkvärdigt, bara en ren chop. Jag tänkte nog vara med själv, om jag får?, så jag tog en bil jag inte choppat men som jag väldigt länge viljat choppa! Blev inspirerad av grupp-photoshop tråden där de nästa runda skall göra en Audi. Deras är dock RS, och den har ingen beteckning

Kanske läge att göra en RS av den då?

Är ingen jättelätt bil att choppa men det går nog i princip lika lätt som en TT

Jag vet inte riktigt själv vad jag skall göra än, men en av tuner-versionerna av denna bil, Razor, är nog min förebild för den här choppen. TT:rs är kanske ett alternativ också.
Jag tänker vi kör över helgen, så Måndag 20.00 är deadline. Röstning till 18.00 på Tisdag nästa vecka.
Och så bilen då om ni inte listat ut det än

Försökte hitta den fulaste bilden jag kunde för att den skall ha så bra möjlighet till förbättring som möjligt.
Klicka på bilden för hi-res
![http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2009/04/audi-r8-52-fsi-quattro_4.jpg]()
Här är en länk till massa sköna donors också!
DONORS!. Ni måste skaffa ett konto på sidan, men det är det värt! Finns riktigt bra grejer där

Ni kan även få hjälp och tips i forumet. Tutorials osv osv.
Lycka till!
Ha det gott
Mvh
Emil "Algeroth" Börjesson