Flera bilar denna runda som jag tycker blivit riktigt häftiga. Jag har gjort som jag gjorde förr i tiden och plockat ut en topp 5 och gett några kommentarer på dessa.
998cc: Häftig design, gillar verkligen vad du gjort med kolfiberkåpan på sidan av bilen. Såg det inte först när jag tittade men det gör mycket för bilen och känns naturligt. Dock är bakgrunden väldigt off. Höger fram och bakhjul svävar bland annat. Sedan tycker jag bilen är lite låg men det är vad jag tycker bara
bmx: Häftig mod! Jäkligt annorlunda, men önskar du hade valt en annan bakgrund. Får inte ihop den med stuket och den är off. Bilens högra sida står närgrävd i asfalten och ja, ser inte helt bra ut.
BMW635_Robban: Asså vad kan jag säga... jag blev kär i den när jag såg den och tänkte nästan göra om min chop till något liknande.

Roadster-konverteringen är bara så snygg och kittet matchar stilen perfekt! Gillar även lackvalet, men inte bakgrunden. Bilen känns fel i ljuset och så vidare tyvärr.
T0bbster: Najs med full brush, respekterar jag. Dock så finns det mycket att önska kvalitemässigt. Ljuset faller från olika vinklar och alla refs är blurriga. Jag försöker utröna om bilen är svart med gula refs eller gul med mörka skuggor?

Designen är aggressiv och jag gillar speciellt fronten. Ny och fräsh på något sätt. Känslan i bilden är också riktigt bra. Hade du haft ett par timmar till på brushen så tror jag det hade blivit riktigt najs

Mitt råd är att använda en referensbild för lacken nästa gång
brg: Inte mycket gjort, men du har fått in bilen riktigt bra i bakgrunden och med lite ytterligare tweakar genom att dra i lite kurvor så hade det kunna bli riktigt bra

Ni övriga gjorde också bra ifrån er, gott att se hur folk utvecklas

Min röst går dock till
BMW635_Robban! Hade jag fått denna visionen eller sett denna bild innan tävlingen så hade jag gjort min så! Så jäkla häftig. Slår den riktiga r8 roadstern med hästlängder! Grymt bra!
Ha det gott!
Mvh
Emil "Algeroth" Börjesson