Sorry för det JDMCRAZE missade den eftersom den var uppladdad som den var. Gick tillbaka i tråden och kollade. Generellt så gillar jag stilen, huven är välgjord och det blev mycket bättre när du fick C&Pat över rutan över stolarna. Dock så finns där en del saker att förbättra. Du har tänkt rätt med intercoolern, men ändå fel

Man borde se en av skarvarna, men från denna vinkeln bode man se den på bilens högra sida. Effekten nu är att IC'n sitter till höger på i fronten och inte i mitten. Avgasröret borde ha haft lite mindre kontrast, och bakhjulets vinkel är väldigt skum. Effekten du gjorde på stolarna borde du även ha gjort på buren på sidorutan. Sedan borde du brushat lite ljusare partier på frontläppen på de delar som uppåt eftersom de reflekterar himlen.
Rank: Novice
Sedan har jag gjort något man inte får egentligen

Att ha choppat lite på någon annans chop, men Steehl ville ha lite hjälp så jag tänkte jag kunde göra det istället för att skriva. Jag hoppas detta är okey. Kan vara känsligt ibland. Men det är för att hjälpa till. Är ett snabbjobb så påstår inte att detta är bra, men visar ändå en del saker man kan tänka på

Orig:
![http://img822.imageshack.us/img822/3394/93pstranden.jpg]()
Fix:
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/54360/large/1028022_prapbi.jpg]()
Här är en lista på saker jag ändrat:
1. Jag har lagt en horisontlinje över de tonade rutorna. Mörka rutor reflekterar MER än otonade. Om man bara mörkar ner rutorna så kommer de bli matta och se fake ut. Krävs istället mer färg och kontrast egentligen.
2. Fixat skuggan under bilen, både på sidan och framtill. Klippte tillbaka den från orginalbilen och skeva till. Har även mörkat ner fälgar och däck så de skall få samma ton som orginalbilen.
3. Fixat sidan där det vvar blurrigt genom att C&Pa tillbaka en del av orginalbilen.
4. Klätt in den in C&Pade 9-5 fronten med refs från orginal 9-3an för att få rätt reflektioner igen. De delar jag var på var huven och framskärmen. Framskärmen C&Pades så att den alignar med ribban mellan framskärmen och dörren nder backspegeln. Jämför med 9-5an. Jag brushade även till 9-3 fronten för att den skall se ut som 9-5an. Lite andra väck och så på 9-5an. Grillens krom har gjorts helt vitt som det ser ut på orginalbilen! Har även brushat dit en gulrödaktig reflektion i botten av fronten som det är på orginalbilen. Denna ligger bara rakt uppepå fronten. Har även C&Pat lite av marken uppepå det brushade med MYCKET opacitet för att ge reflektionsstruktur.
5. Jag brukar inte göra det men jag la på ett Sepia fotofilter för att göra färgerna mer monotoma. Gör att c&pade delar får en mer homogen färgbalans. Även dragit lite i kurvorna för mer kontrast. Bakändan på bilen blev inte hundra på grund av det, men som sagt snabb chop.
Som sagt, hoppas detta är okey Steehl, annars ber jag väldigt mycket om ursäkt.
Ha det gott!
Mvh
Emil "Algeroth" Börjesson