nu äre så att jag bestämmer (låter som en 3 åring) och det blir denna bilden till på torsdag kl 20:00. inga regler eller någe sådan. sen så tycker jag folk kan lägga ner lite tid å kolla bilden ett par gånger å fixa små fel denna gången så det blir lite rejäla bilder
nästa gång så antingen lägger du upp en ny bild samma dag eller så får du skylla dej själv om du missar. dålig stil tycker jag, du skulle gort det på tisdagen å gjorde det på torsdagen.
bråttom och bråttom, Har man vunnit och sagt att man skaslänga upp en bild tyvkerjag attman ska göra det oxå. tycker inte det är nått fel att det taar tid för att man vill hitta en så bra bild som möjligt, men du skrev att du skulle lägga upp en bild, och vi var flera som tyckte det tog tid. Vad menar du med att vi ska kolla bilden och fixa småfel????
det jag menar med att kolla bilden är att kolla bilden så som man skulle kollat en uppsats i skolan in man lämnar in den. det med att jag inte la upp en bild direkt är att jag har ett liv utan för datorn med.
nu äre så att jag bestämmer (låter som en 3 åring) och det blir denna bilden till på torsdag kl 20:00. inga regler eller någe sådan. sen så tycker jag folk kan lägga ner lite tid å kolla bilden ett par gånger å fixa små fel denna gången så det blir lite rejäla bilder
deadline torsdag 20:00? Det är ju IDAG, Hur hade du tänkt man skulle hinna det?
och torsdag menar jag nästa vecka tänk en gång till innan du skriver så dumt
nästa gång så antingen lägger du upp en ny bild samma dag eller så får du skylla dej själv om du missar. dålig stil tycker jag, du skulle gort det på tisdagen å gjorde det på torsdagen.
som sagt så har jag även ett liv utan för den här web sidan
deadline torsdag 20:00? Det är ju IDAG, Hur hade du tänkt man skulle hinna det?
och torsdag menar jag nästa vecka tänk en gång till innan du skriver så dumt
Om någon skriver torsdag tänker du automatisk nästa torsdag...Skit samma,jag tänker inte käbbla mer.tycker bara det är kul att photoshopa, och jag får väl göra det på mitt sätt
som sagt så har jag även ett liv utan för den här web sidan
jag sa inte att du måste styra ditt liv efter denna tråden men om du inte lägger upp en bild så gör någon annan det.
jag bytte inte fälgar för jag tyckte inte det behövdes. Sen att bidragen håller låg klass, vet jag inte om jag håller med,vi har nog gjort vad vi kan och bemästrar, alla är ju inte proffs