Dekaltrimmad sängt toning på rutorna breddad fram och bak nya fälgar moddad front intercooler annan bakgrund kolfiberhuv, -tak och -baklucka/vinge/läpp Hjälar fram och bak och på sidan en stor lustgas angeleyes m.m...
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
jag har moddat den här förut så jag lägger väl upp den gammla bilden för jag hinner inte Photoshoppa så mycket nu eftersom jag mekar med Turbo starlet hela kvällar
För det första kan du ta bort din bild du la in förut och lägga den i tråden "Gör om min bil tråden" om du vill ha den omgjord dvs. För det andra va det ett tag sen vi moddade den bilden du la upp nu sisst. Du får hålla lite mera koll på vad det är för bil(d) vi gör om. Sätt fart med den andra nu istället så ska du se att det går bra
Åhh Mölndal! Men du kommer få en tillsägelse av en moderator, om det inte detta upphör. Jag skall inte utfärda den, jag har inte den befogenheten, men jag säger detta till dig som sann Garaget vän, snälla lägg dina bilder i den andra tråden "Här kan du lägga upp dina Photoshoppade bilder"
Eller skapa en egen tråd..
Jag tycker att denna tråd skall hållas ren från sånt här, vi tävlar i denna tråden, men för guds skull va med i stället..
Här kommer mitt bidrag:) Det jag har gjort på bilen är; Eget luftintag på sidan och vid rutan, sänkt, tonade rutor, Framrute streamer, Vinge, sidokjolar, fälgar, egna dekaler på sidan, intercooler m.m
Här kommer mitt bidrag:) Det jag har gjort på bilen är; Eget luftintag på sidan och vid rutan, sänkt, tonade rutor, Framrute streamer, Vinge, sidokjolar, fälgar, egna dekaler på sidan, intercooler m.m