Som det ser ut nu så tror jag att cebT får förbereda sig för att lägga upp en ny bild kl. 21.00, om han inte redan har en bild på G
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Sen måste jag beklaga att jag inte kommer kunna delta mer i PS tävlingarna för tillfälligt..bristande mus som inte gör nåt man vill är orsaken, nån som vet nån bra beggad/ny?
Finns ju billiga möss på närmaste biltema eller liknande.
hehe men feltema sätter ja aldrig min fot på igen Vill helst ha en logitech
Clas Ohlsson Jula ICA Maxi OnOff Elgiganten Siba
m fl.
HAr du någon renodlad databutik så kan du ju prata med dem, de har säkert någon begagnad liggandes.
mvh Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
Blir kanon, då kanske man kan vara med denna gång oxå
Jao o nu e snart musen redo ^^ haha.. men japs nästa gång tack vill ju se en ombyggd 200sx ffs för då jävlar kommer d ligga tid bakom ska kämpa som en gnu med denna
just det för att inte vara allt för oschysst och otrevligt så måste jag ju såklart tacka alla som rösta på mig om mitt bidrag!! tack så mycket! ni rädda min dag puss o kram