8 april 2008
Trådstartare
Portal skrev:
bra beskrivning av färgen

låter bra

hoppas Paul får ordning på boxen snart då

hur går det med dina dörrsidor som du lagt upp så mycket bilder på? klara nu eller?

ska ni föresten börja bygga lite innan de blir riktig lack eller måste ni vänta?
MVH Ante
Dörrsidorna jobbar jag med när jag inte har så mycket annat att göra, dem är ju inte direkt prio ett i min räserSaab

..
"ska ni föresten börja bygga lite innan de blir riktig lack eller måste ni vänta?"
va menar du?
vi har lite svetsjobb sen är den klar för lack invändigt och i motorrum, fats bestämmer vi oss för att ha kylet bak så får vi bygga lit emer innan lack!
mvh Philip
BaDiS skrev:
Vilken rackarns tur att bilen klarade sig oskadd!
Tycker nog dock att du ska satsa på att ha en front monterad IC ändå, kyler ju betydligt bättre

jag SKA ha frontmonterad IC men det är då jag får problem med att få plats med både det och kylet(valniga kylen alltså).. därför har jag planer på att sätta IC:n på kylets plats å flytta kylen till bagaget!
ska jag ha både IC å kyl fram så måste jag köpa en front som inte kommer göra att bilen inte blir lika stilren som jag vill ha den... sen så gillar jag om man inte ser att bilen är vässad direkt, dock så kommer det ju finnas lite grejer som avslöjar det ändå

menmen
mvh Philip