4201
Sök

fråga om vob filer.??

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
15 november 2007
Trådstartare
Om man har vob filer kan man få en fungerande cd då.??
-vilket program kan man använda .?

Diesel is the blood of satan.

3 059 Inlägg
15 november 2007
hmm, cd vet ja inte men en DVD menar du väl? Isåfall kan den bli fungerande ja.

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
VOLVO for life..
2 113 Inlägg
15 november 2007
jinxs skrev:

vob = dvd filer

ja om du har ett brännarpogram som klarar att bränna dvd och en brännbar dvd-skiva går det. och om du är helt pantad i skallen kanske du ska fråga en polare om hjälp? tongue   

nero är ett bra brännarpogram, funkar fint för nybörjare och bränner det mesta..
ladda ner det på svenska och lär dig hur det funkar..  en dvd film måste brännas på ett sätt och en xvid film på ett annat..  behöver du mer hjälp så fråga på..

vill du bara se filmen på datorn kan du använda VLC som en kille däruppe skrev...
Senast redigerat av richardoo290 (15 november 2007)

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
15 november 2007
Trådstartare
richardoo290 skrev:
jinxs skrev:

vob = dvd filer

ja om du har ett brännarpogram som klarar att bränna dvd och en brännbar dvd-skiva går det. och om du är helt pantad i skallen kanske du ska fråga en polare om hjälp? tongue   

nero är ett bra brännarpogram, funkar fint för nybörjare och bränner det mesta..
ladda ner det på svenska och lär dig hur det funkar..  en dvd film måste brännas på ett sätt och en xvid film på ett annat..  behöver du mer hjälp så fråga på..

vill du bara se filmen på datorn kan du använda VLC som en kille däruppe skrev...

Jag kan bränna och jag har vlc,men har faktiskt aldrig fått vob filer förut. DC servern som jag brukar koppla upp till, har alltid bannat dom förut.

-Tack för hjälpen alla, då vet man att det fungerar.

Diesel is the blood of satan.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
15 november 2007
jinxs skrev:
richardoo290 skrev:
jinxs skrev:

vob = dvd filer

Jag kan bränna och jag har vlc,men har faktiskt aldrig fått vob filer förut. DC servern som jag brukar koppla upp till, har alltid bannat dom förut.

-Tack för hjälpen alla, då vet man att det fungerar.

vob filer är vanligt idag, kör inte med DC, använd pogrammet "Utorrent" istället och tanka ifrån tex: piratebay/ eller andra trackers

Yellow bug!
1 640 Inlägg
15 november 2007
och om du är helt pantad i skallen

Haha, den var go wink

Själv försöker jag undvika .vob... Använder torrents för .iso, bara att bränna ut, är då en fil. Alternativt Revconnect för .avi.. Tankar en film i Canal+ kvalité på 10 min. Rätt lagom tongue

Men när jag får ner vob brukar jag bara slänga ut dem på en dvd-skiva och in i dvd:n.. Brukar funka?

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
15 november 2007
Haha, den var go wink

eftersom han frågade nått så enkelt vet man jue inte...
IQ badboll finns det många människor med.. men istället för att mobba ska man försöka hjälp tkr ja.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
16 november 2007
richardoo290 skrev:
Haha, den var go wink

eftersom han frågade nått så enkelt vet man jue inte...
IQ badboll finns det många människor med.. men istället för att mobba ska man försöka hjälp tkr ja.

Haha, det var väl det du gjorde också? smile

Tyckte bara det lät lite roligt uttryckt. Kom så från ingenstans big_smile
Senast redigerat av Edil_ (16 november 2007)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
16 november 2007
eftersom en dvd-skiva består utav vob filer bör det ju gå.

Bmw osv..

Sök