nee de e klart att man får yttra sig om saken.. men de e mer folk som "sågar" såna här typer av byggen än "hyllar" dom..
tycker bara att de e för många som klagar på andra fast dom inte kan bättre själva.. mest de ja syfta på..
Ja och såna personer är lite smartare. Dom vet att dom inte kan, därför gör dom det inte heller.
ja e iaf impad över jobbet som e nerlagt på den.. sen att den kanske inte fallar alla på smaken e ju inte så mycke å göra åt. de e få som fattar hur mycke jobb de e på en sån bil.
många som "sågat" min jetta me så.. ofta e de folk som e avundsjuka.
självklart skall man få yttra sig fastän bilen är mindre fin. Denna bil visar ju ivarjefall att den som fixat till den verkligen kan sin sak, dock är det inte alls min smak
de verkar mest som att folk tycker om bilar som e typ "orginal" iaf om man kollar kommentarer på andras sidor.
å sen verkar folk "älska" volvo..
Visst det är en skickligt byggd bil med många smarta lösningar säger jag inte emot, lite för mycket dock. Förra versionen var riktigt fräsch. Denna är mer show och stå still på mässor bil. Inget fel på det men många verkar tycka som jag att förra versionen var mkt vackrare.
Denna blev bara lite för mycket av allt.. Det enda som jag gillar skarpt är fälgarna och splithuven.
Annars ser den ut som en orange sköldpadda. Min åsikt..
värst vad ful MIN bil blev nu haha=D fan vad snygg den eeee
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
asså e de urkas som e i farten och klagar nu igen??. låter mer som du e avundsjuk eller någo. har bara sett att du klagar på stylade bilar.. du va rätt bra påatt hitta fel på min bil med.
asså e de urkas som e i farten och klagar nu igen??. låter mer som du e avundsjuk eller någo. har bara sett att du klagar på stylade bilar.. du va rätt bra påatt hitta fel på min bil med.
riktigt fina bilder du knäppt och riktigt fin bil
Mjo det verkar ju inte bättre. Men det är väl bara kolla mina skrivna kommentarer så kommer du nog hitta en del finare kommentarer (bland dom lite mer klagande förstårs).
Men självklart, som folk skriver, han kan ju bygga. Alltså rent tekisnkt. Så det ska han ju ha cred för. Dock så är det ju hur det ser ut som är mindre lyckat. Fast nu räcker det för mig i den här tråden. Känns som mitt klagande har tagit upp den för mycket. :\
riktigt fina bilder du knäppt och riktigt fin bil
Mjo det verkar ju inte bättre. Men det är väl bara kolla mina skrivna kommentarer så kommer du nog hitta en del finare kommentarer (bland dom lite mer klagande förstårs).
Men självklart, som folk skriver, han kan ju bygga. Alltså rent tekisnkt. Så det ska han ju ha cred för. Dock så är det ju hur det ser ut som är mindre lyckat. Fast nu räcker det för mig i den här tråden. Känns som mitt klagande har tagit upp den för mycket. :\
hehe nä ja har inget emot att u klagar på de men blev nte förvånad över tt de va du. men ja säger som ja skrev som svar på din kommentar till mig. e tacksam över att du e ärlig. för de e ju segare att få låga rösten utan någon kommentar till varför. men ja e faktisgt tacksam över att du kommenterade varför
Gillar jag inte denna looken på bilen spec mkt, det är sjukt mkt jobb bakom men jag gillar inte slutresultatet tyvärr, den lila looken var mkt snyggare imao.
Han har lagt ner mycket tid och så på jobbet.. oavsett vad folk tycker om hans bil ska han ha creds för att ha byggt en bil jag aldrig skådat tidigare, och egna lösningar på bilen dessutom även om jag själv tyckte den var snyggare i version två (förra versionen) men alla har olika smak... som sagt har han gjort allt custom på denna bilen och det är det inte alla som klarar av...
Trevliga bilder. Hade bara dörren och bagaget varit stängd på den sista bilden så hade den varit riktigt grym
Tackar så mkt! Ja d ä endel man ser som man skulle ha sett innan! men va fan! D får va som d är! Blir fler fototillfällen sen! Detta blev bara en snabbfotosession!