4257
Sök

Nån annan som inte använder smileys?

Oseriös Aktör
592 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
Jag använder iallafall inte, förstår absolut inte ideén bakom det hela klart man får lite känn på humör och såna saker men ändå.

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

Avstängd
1 266 Inlägg
21 november 2007
Finnmerchant skrev:
Jag använder iallafall inte, förstår absolut inte ideén bakom det hela klart man får lite känn på humör och såna saker men ändå.

lol

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 november 2007
Det finns många saker du inte använder. Punkt och radbyten t.ex.

Hellre 10 smileys än inga radbyten.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

RS
886 Inlägg
21 november 2007
TheFinnishFlash skrev:
Finnmerchant skrev:

lol

yikes

Focus RS

7 120 Inlägg
21 november 2007
Smileysar är bra att använda vid ironi och sånt, så det inte blir missförstånd och folk tar illa upp. Sen är dem lite roliga roll

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
21 november 2007
Njaa tongue. Jag tycker inte att jag använder smiley ofta big_smile. Händer lite lagom ibland tongue. Men det är ju bra att använda ibland tongue. Så att man inte blir totalt missförstod som Aerodynamik sa. cool

Allt för den där jävla hatten!

Sleeper
3 084 Inlägg
21 november 2007
Finnmerchant skrev:

sadneutralhmmsmilewinkbig_smilelol

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Konsult
1 247 Inlägg
21 november 2007
Bostrom skrev:
TheFinnishFlash skrev:
Finnmerchant skrev:

lol

yikes

cool

.......
2 655 Inlägg
21 november 2007
Finnmerchant skrev:

lol lol lol lol

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
21 november 2007
dom kan va bra vid vissa tilfällen.. om man tex drar ett skämt så kan man lägga in en tongue eller lol såfolk fattar att det är ett skämt..

Finnmerchant skrev:

istället för att skriva: ahahahaha ja skrattar åt dig din nolla...så kan man bara lägga in en lol

enklare..

men vist det finns dom som överdriver..
Senast redigerat av richardoo290 (21 november 2007)

CarCass
627 Inlägg
21 november 2007
Ja ba big_smile skriver sähära smile jetemycke tongue för de ä så värshta balle grejen big_smile knas du inte tycker lik mejj hmmsad

Edit: sad oops hihi ja ba så värsta cool endra inläget big_smile
Senast redigerat av CarCass (21 november 2007)

Join the Evolution

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
21 november 2007
Använder smileys ganska flitigt jag tongue

Dom förklarar ju så bra vad man menar och vilket humör man e på smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
21 november 2007
TBOC_Razor skrev:
Använder smileys ganska flitigt jag tongue

Dom förklarar ju så bra vad man menar och vilket humör man e på smile

aaaaaaaaahhhhhhhhh.........    nu fattar jag!!!
du e alltså glad nu?  wow, shit, .. de hade ja ingen aning om! yikes

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
21 november 2007
snackar man med nån på msn eller här på gorg, eller sånna saker som inte använder smileys så tycker jag bara dom är sur, grinig eller trååkigt smile

tycker som många säger att smileys förklarar bra vilket humör man är på eller vad man menar osv smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
21 november 2007
sad

8 156 Inlägg
21 november 2007
Jag använder dom ganska så ofta. Gillar att slänga iväg leenden. wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sidledesförare
268 Inlägg
21 november 2007
Jag personligen tycker det är förbannat jobbigt att läsa inlägg från folk som använder smileys, så förbannat jobbigt att jag gärna hoppar över det. Varför kan man fråga sig?

Det handlar det aldrig om användning med måtta, utan försök få in så många som möjligt utan att verka oseriös. Dessutom verkar detta rent allmänt enbart förekomma bland de som förövrigt inte klarar av att skriva en läsbar text (uppdelning och uppbyggning av meningar och stycken, särkskrivning och så vidare)  . På vissa forum och i vissa sammanhang har jag inget emot en smiley, desto mindre om det inte är de smileys som finns på detta forum, för de ser bara för jävla efterblivna ut. Använder man smileys för att man är för skadad för att klara av att framhäva vad man känner och tycker via textens magi?

Man vet aldrig, före man vet

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
21 november 2007
Wezzli skrev:
Jag personligen tycker det är förbannat jobbigt att läsa inlägg från folk som använder smileys, så förbannat jobbigt att jag gärna hoppar över det. Varför kan man fråga sig?

antar att du är av en äldre generation?
Senast redigerat av richardoo290 (21 november 2007)

796 Inlägg
21 november 2007
lol
Senast redigerat av ronne (21 november 2007)

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
21 november 2007
ronne skrev:
lol

word! cool

Sök