Alla har nog sett att bilen ska säljas på blocket.
Eftersom jag har fått en jävla massa mail av idioter som skriver ungefär följande ganska liknande
"Serviceboken stulen, AHAHAHH den körde jag också med förr när jag ville bli av med en skruvad bil"
Till alla er vill jag bara säga F*ck off hur orkar ni sitta på blocket och kommentera andras annonser? Vad vet ni om bilen historik? Jag har kvitto på Rutan som bytades, dörren som lackades om efter inbrottet. Har även varit nere på honda och beställt tid till service på onsdag ( 13/2 ) där dem konstaterade att dem stämplat i boken i fjol då den hade gått 13,4 mil och nu står mätaren på 14,7. Så snälla lägg ner när ni inte vet något om bilen.
Nu är detta inte riktigt till garagets läsare men det kanske är någon som tar åt sig ialf.
Som sagt, bilen ska ialf på service där dem ska titta igenom tätningar, vevhus, byta olja filter, etc etc så bilen kommer snart må sketansbra då den redan mår bra

Behåller bilen ett tag ialf då jag har svårt att släppa denna underbart roliga maskin, så kul att köra ifrån volvo t4 raggarna när dem tror dem har övertaget.
Körde lite skogsvägar också igår, så jävla härlig väghållning och när vtecen slår in i kurvorna är underbart aha..
Så det kanske händer lite mer på bilen i framtiden. Då man är trött på dessa moraltanter på blocket.se