4448
Sök

Dubbel DIN

3 722 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
Tja!
Funderar starkt på att byta ut min Huvudenhet i Volvon till något lite häftigare med en 7" skärm. Har kollat runt lite på nätet men hittar inte riktigt någon i den prisklass jag tänkt mig. 1900-2900;- är prisklassen jag tänkt mig. Någon som har några tips?, eller kanske vill sälja sin?

Tack på förhand!.

338 Inlägg
22 november 2007
För 2-3K lär du ju inte få nån bra dubbeldin med 7" skärm iaf tongue

Pengarna räcker nog till en billig kina enkeldin och så kan du köpa ett fack och sätta för resten av utrymmet i radiohålet.
Senast redigerat av chilibyte (22 november 2007)

3 722 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
chilibyte skrev:
För 2-3K lär du ju inte få nån bra dubbeldin med 7" skärm iaf tongue

Pengarna räcker nog till en billig kina enkeldin och så kan du köpa ett fack och sätta för resten av utrymmet i radiohålet.

Nope skall vara DUbbel DIN. Bluepower.se har några schyssta, men är det bra grejer?

338 Inlägg
22 november 2007
Måste du ha en dubbeldin? Jag satte in enkeldin i min v40 som jag hade och så åkte jag till volvo och köpte ett fack för 6 eller om det var 8 skivor att sätta under.

Finns dessutom ett ställe i Ängelholm och ett ställe i Klippan som säljer billiga apparater, vet inte om dom har några dubbeldin, men om du nu vill ha det så fixar dom säkert hem. Troligtvis samma kvalité som på alla andra kina/budgetsaker. Bluepower har ju kina, och kina är ju alltid kina wink

3 722 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
chilibyte skrev:
Måste du ha en dubbeldin? Jag satte in enkeldin i min v40 som jag hade och så åkte jag till volvo och köpte ett fack för 6 eller om det var 8 skivor att sätta under.

Finns dessutom ett ställe i Ängelholm och ett ställe i Klippan som säljer billiga apparater, vet inte om dom har några dubbeldin, men om du nu vill ha det så fixar dom säkert hem. Troligtvis samma kvalité som på alla andra kina/budgetsaker. Bluepower har ju kina, och kina är ju alltid kina wink

Aha okey, hehe. Men allt tillverkas väl nästan i kina ändå?, hehe. Tycker att Dubbel DIN fyller ut mer smile  Blir så tomt annars smile   Men vad var det för butik i Ängelholm?

338 Inlägg
22 november 2007
www.dreamcar.nu ligger i Ängelholm, hittade namnet efter en snabb sökning. www.stylit.se i Klippan ^^

3 722 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
chilibyte skrev:
www.dreamcar.nu ligger i Ängelholm, hittade namnet efter en snabb sökning. www.stylit.se i Klippan ^^

Jaha! Tackar! Ja Stylit brukar jag lämna in min bil till smile  bra ställe

Sök