Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

WeDo
22 november 2007 · 3 390 Inlägg

Tidigare inlägg här har raderats pga missförstånd.

All info finns här: http://www.garaget.org/events/garagetontour2008/

VIKTIGT! Ta hem schemat och kontrollera att tiderna du känner till verkligen stämmer!
http://www.garaget.org/events/garageton … schema.pdf

https://www1.garaget.org/gallery/archive/28005/380382_ssc4rw.jpg

Senast redigerat av chrizz (23 juli 2008)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
richardoo290 VOLVO for life..
22 november 2007 · 2 113 Inlägg

3:e tråden nu va?  jag har redan svarat att ja ska me..
men enligt va du skriver nu så måste bilen va unik??

WeDo
22 november 2007 · 3 390 Inlägg

richardoo290 skrev:
3:e tråden nu va?  jag har redan svarat att ja ska me..
men enligt va du skriver nu så måste bilen va unik??

Jaaa, eller stylad iaf... Det är väl bara att fortsätta med den andra tråden... Men enligt mig så kanske det inte drar så mkt folk om det kanske står i någon lokal tidning att det kommer bilar från sidan Garaget.org som är ute på en tour och ska ha en utställning i deras kommun och sen står det bara orginal bilar där....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
LIVINL0UD
22 november 2007 · 1 582 Inlägg

Låter väldigt intressant big_smile min Clio är förhoppningsvis klar till sommaren.

WeDo
22 november 2007 · 3 390 Inlägg

Pappi skrev:
Låter väldigt intressant big_smile min Clio är förhoppningsvis klar till sommaren.

Låter bra smile  Som jag sa tidigare så kanske det också går att ringa till de lokala tidningarna där man stannar så kanske det kommer en liten notis att det t.ex är utställning på centrumtorget kl. 19:00.... vem vet...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Akakapukko
22 november 2007 · 1 779 Inlägg

jag åker gärna med om man platsar big_smile kommer på en kolfiberhuv i vinter med big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
WeDo
22 november 2007 · 3 390 Inlägg

akakaboto skrev:
jag åker gärna med om man platsar big_smile kommer på en kolfiberhuv i vinter med big_smile

Låter kanon... Aaa, absolut platsar din... !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Akakapukko
22 november 2007 · 1 779 Inlägg

men gå säger jag så här.. du kan räkna med mig smile om du ska göra nån lista i första inlägget på vilka som e intresserade så kan du ha med mi där så att säga.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Pikey
22 november 2007 · 2 283 Inlägg

Om a4an är klar är jag på, bara håll info om det så!

R.I.P. Michael Jackson!
Akakapukko
22 november 2007 · 1 779 Inlägg

tycker du ska ha som krav att do msak vara rätt stylade. de blir mer blickfångare då. tänk dig att de klider in typ 30 stylade bilar på en mcdonalds parkering i sthlm för att käka.. de kommer ju dra ett gäng blickar.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
WeDo
22 november 2007 · 3 390 Inlägg

akakaboto skrev:
tycker du ska ha som krav att do msak vara rätt stylade. de blir mer blickfångare då. tänk dig att de klider in typ 30 stylade bilar på en mcdonalds parkering i sthlm för att käka.. de kommer ju dra ett gäng blickar.

Det är just det jag är ute efter.... Det blir ju lite mer uppmärksammat då.... Vi kör på din idé med listan...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
LIVINL0UD
22 november 2007 · 1 582 Inlägg

Jo det vore ju riktigt nice att ta kontakt med de lokala tidningarna, blir det någon tour så går jag på i Örebro då jag bor bara 5mil därifrån så big_smile tråden kommer att följas i allafall. Är de någon speciell månad som du hade tänkt eller? Vore bra att veta så man kan börja planera lite smått nu bara, har ju en hel del jobb kvar på bilen så.


WeDo skrev:
Låter bra smile  Som jag sa tidigare så kanske det också går att ringa till de lokala tidningarna där man stannar så kanske det kommer en liten notis att det t.ex är utställning på centrumtorget kl. 19:00.... vem vet...

Akakapukko
22 november 2007 · 1 779 Inlägg

kan tänka mig att de bli i slutet på augusti eller mitten för om vi ska tajma in vallåkra. big_smile de e väl runt 18-20 augusti eller något.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
WeDo
22 november 2007 · 3 390 Inlägg

Pappi skrev:
Jo det vore ju riktigt nice att ta kontakt med de lokala tidningarna, blir det någon tour så går jag på i Örebro då jag bor bara 5mil därifrån så big_smile tråden kommer att följas i allafall. Är de någon speciell månad som du hade tänkt eller? Vore bra att veta så man kan börja planera lite smått nu bara, har ju en hel del jobb kvar på bilen så.


WeDo skrev:
Låter bra smile  Som jag sa tidigare så kanske det också går att ringa till de lokala tidningarna där man stannar så kanske det kommer en liten notis att det t.ex är utställning på centrumtorget kl. 19:00.... vem vet...

Det här med när, hur länge och exakt vart vi ska åka får vi ju diskutera fram här.... kan laddda upp en bild på hur jag tänkt mig att vi skulle kunna åka... start i gbg och final i Halmstad...

http://www.garaget.org/gallery/archive/28005/194422_7te0an.jpg

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Pikey
22 november 2007 · 2 283 Inlägg

Detta låter jävligt bra, när vi väntar sen på Vallåkra så kan man ju alltid slagga hos mig haha big_smile

R.I.P. Michael Jackson!
Akakapukko
22 november 2007 · 1 779 Inlägg

hehe fan va nice står du för brudar med eller? :d

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
WeDo
22 november 2007 · 3 390 Inlägg

Pikey skrev:
Detta låter jävligt bra, när vi väntar sen på Vallåkra så kan man ju alltid slagga hos mig haha big_smile

haha... det var du som sa det... hopas på att vi blir ett 50-tal bilar nu tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Klaesson
22 november 2007 · 399 Inlägg

låter kul big_smile ett bra stlle att stanna å ställa ut på är coop a6 i jönköping. eller där brukar man samlas när det gäller bilar iallfall. svårt att tänka mig att tillstånd krävs på en coop parkering? hoppas det blir av vore kul:D

VOLVO for life
Akakapukko
22 november 2007 · 1 779 Inlägg

WeDo skrev:

Pappi skrev:
Jo det vore ju riktigt nice att ta kontakt med de lokala tidningarna, blir det någon tour så går jag på i Örebro då jag bor bara 5mil därifrån så big_smile tråden kommer att följas i allafall. Är de någon speciell månad som du hade tänkt eller? Vore bra att veta så man kan börja planera lite smått nu bara, har ju en hel del jobb kvar på bilen så.


WeDo skrev:
Låter bra smile  Som jag sa tidigare så kanske det också går att ringa till de lokala tidningarna där man stannar så kanske det kommer en liten notis att det t.ex är utställning på centrumtorget kl. 19:00.... vem vet...

Det här med när, hur länge och exakt vart vi ska åka får vi ju diskutera fram här.... kan laddda upp en bild på hur jag tänkt mig att vi skulle kunna åka... start i gbg och final i Halmstad...

http://www.garaget.org/gallery/archive/ … 7te0an.jpg

snacka om ämväg för att komma till halmstad tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
WeDo
22 november 2007 · 3 390 Inlägg

Kommer för övrigt uppdatera första inlägget allt eftersom vi kommer med idér... så där kommer all fakta finnas sen....

För att göra det smidigt kanske man skulle kuna ta med tält och bara campa ?+ Då är ju alla samlade på ett och samma ställe och så kan man grilla och lite sånt på kvällarna efter en city cruise ??

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang