Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

WeDo
23 november 2007 · 3 390 Inlägg

Tinoz skrev:

WeDo skrev:
Ska vi ha som krav att man ska vara med i någon av följande kategorier eller ?


Extreme
19"+ (fälgar), bodykit (eftermarknad, ej original), utmärkande lack/dekor, omfattande tuning (mer än chip, filter, avgas), stereo/multimedia (eventuellt). Utställningsskick.

Streetcar
18"+ (fälgar), bodykit (eftermarknad eller uppgraderat till utmärkande original bodykit) och/eller omfattande stereo och multimedia. Utställningsskick.

Styling
17"+ (fälgar), enklare styling som vinge, solfilm, vita blinkers, borttagna emblem med mera. Ej original eller nära original. Mycket gott skick.

Veteran
Veteranbil i mycket gott originalskick eller ombyggd till veteranbilarnas motsvarighet av "Extreme" och "Streetcar"

Power
300 hästkrafter eller mer.

Extreme power
500 hästkrafter eller mer.

tycker jag låter bra. om man ska få komma in överhuvudtaget.. på tex vallåkra. släpper inte in orginal bilar.

Neee precis... men ska vi ta bort kategorierna Veteran och Styling då ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
WeDo
23 november 2007 · 3 390 Inlägg

Ska vi förresten ha något "tak" på hur många som vi kan ta med... Kan ju bli lite problem med camping och så annars.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Tinoz 10 sec före dig...
23 november 2007 · 540 Inlägg

WeDo skrev:
Ska vi förresten ha något "tak" på hur många som vi kan ta med... Kan ju bli lite problem med camping och så annars.....

låter bra.. och om vi tar bort styling och calssic.. humm styling ka vara kvar men det ska vara med mer modifikationer:D

WeDo
23 november 2007 · 3 390 Inlägg

Är det någon av er som redan är anmälda som har lust att hjälpa till att bedömma bilar som är tveksamma ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
stressmek
23 november 2007 · 116 Inlägg

ska inte veteran få följa med? jag blev lite intresserad och vissa kan nog tycka min bil väcker lite uppmärksamhet. sen har ja hört att turbo ska visst vara bra och då jag har 2 ska jag nog kunna hinna med tongue

passa på att lägga en börn idag för imorn kan däcken vara slut
Tinoz 10 sec före dig...
23 november 2007 · 540 Inlägg

WeDo skrev:
Är det någon av er som redan är anmälda som har lust att hjälpa till att bedömma bilar som är tveksamma ?

''kör vilka vil du ha hjälp med

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
23 november 2007 · 2 258 Inlägg

Klarar min lilla bil en bedömning så åker jag med smile
Men de skulle vara bra o veta om man har en chans... så kan man ju strässa på lite smile
Men den är ite riiktigt klar än iofs... lita klarglas o sånt.. sen så smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Wee
23 november 2007 · 501 Inlägg

Tur att man har en streetcar då tongue

Måste kolla upp lite, innan jag kan bestämma mig om jag ska med eller inte. men är helt klart intresserad.

OBS: Ironi
Goli
23 november 2007 · 793 Inlägg

hur många race planeras det?

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Mäki Långsam Perfektionist
23 november 2007 · 4 800 Inlägg

Vad långt ner i landet ni ska åka då hmm

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Beetle V4
23 november 2007 · 218 Inlägg

Man kan ju inte ta bort veteranarna det är ju där de riktiga bilarna finns smile Blir ju en enda stor plast träff annars tongue

I reject the reality and substitute my own.
//Adam Savage
Ramming_Air
23 november 2007 · 137 Inlägg

Hur ser anmälningslistan ut so far?

WeDo
23 november 2007 · 3 390 Inlägg

Ramming_Air skrev:
Hur ser anmälningslistan ut so far?

Kolla första inlägget... där står allt.. uppdateras hela tiden........

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
WeDo
23 november 2007 · 3 390 Inlägg

Goli skrev:
hur många race planeras det?

inga än så länge..... Men det är fritt fram med idéer..

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
WeDo
24 november 2007 · 3 390 Inlägg

Mäki skrev:
Vad långt ner i landet ni ska åka då hmm

Neee, ta dig ner till Västerås eller Sthlm och häng på därifrån vettja smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
WeDo
25 november 2007 · 3 390 Inlägg

Ska vi ha vallåkra som final eller ska vi arrangera en Skitstor egen garaget utställning... Vallåkra träffen blir ju så sent på sommaren och vissa kanske redan har haft semester.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
ReApEr__88
25 november 2007 · 620 Inlägg

kanske hänger på från stockholm om min bil platsar (om ja kmr så e de ny lack möjligt den lila i mitt galleri)

//Blomza

Volvo S60 (2006)
Cheva_power The Gunner
25 november 2007 · 182 Inlägg

jag hänger oxå med om min bil klarar "provet" och jag kommer va klar med alla grejer som stor på framtidsplaner bara så ni vet !! tongue smile

Keyboard Not Found - Press [F1] to Continue.
Akakapukko
25 november 2007 · 1 779 Inlägg

WeDo skrev:
Ska vi ha vallåkra som final eller ska vi arrangera en Skitstor egen garaget utställning... Vallåkra träffen blir ju så sent på sommaren och vissa kanske redan har haft semester.....

tycker vi ska ha en stor träff i halmstad som avslutning. men de e ju ball om även dom som bor i halmstad åker med i själva touren så dom inte ansluter vid träffen bara..
så kn man ju sprida att de kommer vara stor träff/utställning där den dagen tex. sä att man planerar att komma till halmstad vid 4 på dagen så säger man att den börjar runt 7 eller något så man kan tvätta bilen,  ställa upp bilarna snyggt gå och käka och göra sitt i lugn och ro..

hur låter de??

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
WeDo
25 november 2007 · 3 390 Inlägg

akakaboto skrev:

WeDo skrev:
Ska vi ha vallåkra som final eller ska vi arrangera en Skitstor egen garaget utställning... Vallåkra träffen blir ju så sent på sommaren och vissa kanske redan har haft semester.....

tycker vi ska ha en stor träff i halmstad som avslutning. men de e ju ball om även dom som bor i halmstad åker med i själva touren så dom inte ansluter vid träffen bara..
så kn man ju sprida att de kommer vara stor träff/utställning där den dagen tex. sä att man planerar att komma till halmstad vid 4 på dagen så säger man att den börjar runt 7 eller något så man kan tvätta bilen,  ställa upp bilarna snyggt gå och käka och göra sitt i lugn och ro..

hur låter de??

Låter som en bra idé tycker jag... Blir ju kanske lite bättre att vi har en gemensam och mer personlig avslutning... Stor jäkla grillfest eller nått smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang