2705
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Sideways.nu
873 Inlägg
25 november 2007
hade varit kul om det va ner om skåne innan vallåkra så hade jag kanske kunnat hänga på (bilen kommer ju se lite annorlunda ut efter vintern)

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

Mongo
439 Inlägg
25 november 2007
WeDo skrev:
akakaboto skrev:
Tropp skrev:
set att ni passerar mariestad. Blir det något stopp där eller hur är det tänkt?

de e no inget bestämmt än men mycke möjligt att vi stannar till där om de e folk som ska haka på där ifrån smile

Jaa, absolut kan vi ta den svängen förbi, om det som sagt är folk som ska med därifrån...

har en moster där också, så vi kan åka till henne och dricka kaffe... Får ringa och förvarna bara smile heh

Ja, det lät ju bra de ju. big_smile

My Toyota Is Fantastic
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 55#p887055
Mitt och Aalbins projekt. Bygger kjolpaket från grund! Corolla e10.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=56054

1 752 Inlägg
25 november 2007
akakaboto skrev:
WeDo skrev:
Åter till det här med dekaler.... Vet inte hur det blir med det men Chrizz skulle kolla med dekaltrim vet inte hur mkt vi måste lägga på det isf... Men det tycker jag personligen är ett måste med Garaget On Tour 2008 dekaler eller ?

ja de tycker jag med. för då syns de verkligen att man tillhör varandra..

Håller med!smile Måste ju synas så klart o tydligt vilka vi "representerar" tycker jag! big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

236 Inlägg
25 november 2007
Är  ruskigt sugen på att hänga på om man klarar intagningstestet¨?
har ju lite på d att göra på den innan åren bara:P

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

1 779 Inlägg
26 november 2007
_qlimax_ skrev:

hehe du behöver inte vara speciellt orolig. tongue din e ju fet smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

236 Inlägg
26 november 2007
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:

hehe tackar låter riktigt kul d här ju:)

hoppas på många nu bara kan nog bli ett gött gäng

1 779 Inlägg
26 november 2007
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:

hehe mm so mde ser ut nu så e vi typ 3 som börjar i gbg :S å med dig då 4 big_smile haha men de borde ju gå att fixa lite till..

3 722 Inlägg
26 november 2007
mmm listan är lite klen!

Kom igen nu folket!!!
Senast redigerat av Digital_Kicker (26 november 2007)

236 Inlägg
26 november 2007
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:

hehe mm so mde ser ut nu så e vi typ 3 som börjar i gbg :S å med dig då 4 big_smile haha men de borde ju gå att fixa lite till..

jaja klart d går att fixa några  till kan kolla lite me polarna här nere oky inga som har sådär jäättestylade tyvär.

annars d e ju ett tag kvar så vi får nog me några fler.  kan bli fräckt me dekaler me:)

3 390 Inlägg
26 november 2007
Trådstartare
_qlimax_ skrev:
akakaboto skrev:
_qlimax_ skrev:

jaja klart d går att fixa några  till kan kolla lite me polarna här nere oky inga som har sådär jäättestylade tyvär.

annars d e ju ett tag kvar så vi får nog me några fler.  kan bli fräckt me dekaler me:)

jaa precis... det har ju bara gått någon vecka sen tråden startades... Så det kommer nog dyka in lite mer på listan är jag övertygad om...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
26 november 2007
Trådstartare
FluGan skrev:
hade varit kul om det va ner om skåne innan vallåkra så hade jag kanske kunnat hänga på (bilen kommer ju se lite annorlunda ut efter vintern)

Osäkert om det blir Vallåkra som final....  Vi har funderingar på en egen utställning med en massa grillning och sånt i Halmstad istället....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 283 Inlägg
26 november 2007
WeDo skrev:
FluGan skrev:

Osäkert om det blir Vallåkra som final....  Vi har funderingar på en egen utställning med en massa grillning och sånt i Halmstad istället....

Det var faktiskt rättså smart då man kanske måste göra en del slutliga pill med bilen innan man ställer ut den på Vallåkra. Men ska vi grilla och sådant i Halmstad så vet jag en del ställen som är bra smile

Bara håll tråden glödande så blir detta nog en bra tur smile

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
26 november 2007
Trådstartare
Pikey skrev:
WeDo skrev:
FluGan skrev:

Det var faktiskt rättså smart då man kanske måste göra en del slutliga pill med bilen innan man ställer ut den på Vallåkra. Men ska vi grilla och sådant i Halmstad så vet jag en del ställen som är bra smile

Bara håll tråden glödande så blir detta nog en bra tur smile

Klart den ska vara igång... Ser fram som fan till det här.... kanon förresten om du vet några ställen... Bara vi kan ställa ut där också... Och inte så jätte avsides.... (måste ju få lite besökare också) tongue

1 779 Inlägg
26 november 2007
nu ska man iväg å snacka om man får spons. big_smile wiiiiie.

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
26 november 2007
Trodde att jag skulle kunnat fått följa med, men sen när ni tog bort dem "stylade" bilarna alltså "styling" 17" + fälgar och annat så får  inte jag åka med... sad

Känner mig mobbad tongue

Hade varit skoj annars eftersom att jag bor i Mariestad och kunde hoppat på där.

I do it my way

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
26 november 2007
akakaboto skrev:

Hoppas på det bästa för din skull smile

Men jag är "lite" avundsjuk, jag vill också ha spons men har en för ful bil tongue

Ha det! smile

I do it my way

3 390 Inlägg
26 november 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:

stekare..... tongue

10 sec före dig...
540 Inlägg
26 november 2007
ja jag är med hur det än rundan går.. bara vi inte kör upp till norrland eller sånt... men en stor träff hade varit ok.. dom som inte vill följa med hade kunnat komma dit sen när man har tagit rundan?

1 779 Inlägg
26 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
akakaboto skrev:

Hoppas på det bästa för din skull smile

Men jag är "lite" avundsjuk, jag vill också ha spons men har en för ful bil tongue

Ha det! smile

hehe de ick bra ska skriva 1års kontrak snart. och dom gör servicar, rekonder å möjligen lackförseglingar med smile ska bli soft. dom fixar även besiktning på bilen.

din bil e inte ful den e riktigt fin. så tycker nog du ska skicka dig ett pm till wedo. big_smile

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
26 november 2007
funderar på om vi skulle försöka stanna i linköping en kväll , så kan jag kanske fixa så "Lkpg Meet" blir den kvällen?

En Länk med bilder från Lkpg Meet :
http://event.fredrikmedia.se/lkpg_meet_ … 7_064.html

Sök