Åter till det här med dekaler.... Vet inte hur det blir med det men Chrizz skulle kolla med dekaltrim vet inte hur mkt vi måste lägga på det isf... Men det tycker jag personligen är ett måste med Garaget On Tour 2008 dekaler eller ?
ja de tycker jag med. för då syns de verkligen att man tillhör varandra..
Håller med! Måste ju synas så klart o tydligt vilka vi "representerar" tycker jag!
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
hade varit kul om det va ner om skåne innan vallåkra så hade jag kanske kunnat hänga på (bilen kommer ju se lite annorlunda ut efter vintern)
Osäkert om det blir Vallåkra som final.... Vi har funderingar på en egen utställning med en massa grillning och sånt i Halmstad istället....
Det var faktiskt rättså smart då man kanske måste göra en del slutliga pill med bilen innan man ställer ut den på Vallåkra. Men ska vi grilla och sådant i Halmstad så vet jag en del ställen som är bra
Bara håll tråden glödande så blir detta nog en bra tur
hade varit kul om det va ner om skåne innan vallåkra så hade jag kanske kunnat hänga på (bilen kommer ju se lite annorlunda ut efter vintern)
Osäkert om det blir Vallåkra som final.... Vi har funderingar på en egen utställning med en massa grillning och sånt i Halmstad istället....
Det var faktiskt rättså smart då man kanske måste göra en del slutliga pill med bilen innan man ställer ut den på Vallåkra. Men ska vi grilla och sådant i Halmstad så vet jag en del ställen som är bra
Bara håll tråden glödande så blir detta nog en bra tur
Klart den ska vara igång... Ser fram som fan till det här.... kanon förresten om du vet några ställen... Bara vi kan ställa ut där också... Och inte så jätte avsides.... (måste ju få lite besökare också)
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Trodde att jag skulle kunnat fått följa med, men sen när ni tog bort dem "stylade" bilarna alltså "styling" 17" + fälgar och annat så får inte jag åka med...
Känner mig mobbad
Hade varit skoj annars eftersom att jag bor i Mariestad och kunde hoppat på där.
ja jag är med hur det än rundan går.. bara vi inte kör upp till norrland eller sånt... men en stor träff hade varit ok.. dom som inte vill följa med hade kunnat komma dit sen när man har tagit rundan?
nu ska man iväg å snacka om man får spons. wiiiiie.
Hoppas på det bästa för din skull
Men jag är "lite" avundsjuk, jag vill också ha spons men har en för ful bil
Ha det!
hehe de ick bra ska skriva 1års kontrak snart. och dom gör servicar, rekonder å möjligen lackförseglingar med ska bli soft. dom fixar även besiktning på bilen.
din bil e inte ful den e riktigt fin. så tycker nog du ska skicka dig ett pm till wedo.