WeDo vad tyckte du om min förslag att stanna till på LKPG MEET? mycket feta bilar här istan
Varför inte... Beror ju ifs på när det är ??
Känner en av dom som fixar det , kan säkert fixa så det blir den dagen vi stannar i linköping isåfall
Vore ju klockrent... men då får dom göra plats för ca. 30-40 bilar som ska stå tillsammans men ska vi försöka komma fram til ett datum snart... Och vad tycker ni om planeringen i första inlägget ?
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Detta känns som en väldigt rolig idé. Men när allt väl kommer omkring så blir det säkert knappt nånting av det... Är ju lite Gumball över det, fast utan tävlningsmomentet då.. Och hade man fått sånt röj som dom har där så är jag lätt på
Detta känns som en väldigt rolig idé. Men när allt väl kommer omkring så blir det säkert knappt nånting av det... Är ju lite Gumball över det, fast utan tävlningsmomentet då.. Och hade man fått sånt röj som dom har där så är jag lätt på
Det här ska inte rinna ut i sanden kan jag lova
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre