Kul att några tappra tog sig tid för våran Onsdags träff hoppas det blir fler som kommer ut nu i sommar. Ps Personalen på MAX undrade vad det var för slags fågel som visslade sin parnings sång i rondellen vid BRL?.Ds (Jag tror det var en Miata)
Kul att några tappra tog sig tid för våran Onsdags träff hoppas det blir fler som kommer ut nu i sommar. Ps Personalen på MAX undrade vad det var för slags fågel som visslade sin parnings sång i rondellen vid BRL?.Ds (Jag tror det var en Miata)
det va ett nöje, alltid lika roligt, träffa lite folk:D
Då kan vi ju titta vad vi ställt till med. Jag personligen tycker bara detta är bra, då det inte förstör vår möjlighet att stå still och snacka strunt och det sänker farten genom kurvan. I den kurvan händer det att lastbilar kommer med hög fart på dagar med så det är inte bara vi som nyttjar stället nattetid som orsakat farthinder.
Kan vara en tankeställare till er som kommer in på mässan i full fart också, nu är det inte en bil eller människa, det är grushögar med betongrör.
gropar ? fan de där är ju hopp inte bara sladdning vid mässan ...... nu kan vi testa fjädringen också , hoppas ni fjunungar fattar att JAG VAR IRONISK jag vill inte ha en rutten 740 i huvet
bra både och, jag hoppas att ni som känner er träffade om att köra som idioter, börja F** inte slada på den ytan som finns kvar ungefär som en BMW gjorde idag, är inte så himmla klyftit, ingen av oss är någon trollkarl. Så skulle det komma upp någon och ni inte ser det så har ni inte en chans att stanna.!!!
Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936
bra både och, jag hoppas att ni som känner er träffade om att köra som idioter, börja F** inte slada på den ytan som finns kvar ungefär som en BMW gjorde idag, är inte så himmla klyftit, ingen av oss är någon trollkarl. Så skulle det komma upp någon och ni inte ser det så har ni inte en chans att stanna.!!!
Det kan omöjligt ha varit en m3:a va? En diffad 325 eller 328 isf.
Såg ni idoiten i den vita e34 som förkökte med samma sak? Full bil och 255er bak. Skämt åsido, han var riktigt nära de andra bilarna där ett tag.
Jotack, det är jävligt idiotiskt. Vi hade den mörka bmw`n som drog några sladdar knappt 10 m framför våran bil. Som sagt, kommer det någon, så är det så gott som kört. Hade det kommit ett gruslass är inte det heller så jävla skojj även fast våran bil redan är gammal och sliten i lacken, men är ändå inte så jävla skojj med ett extra gruslass (Och de hade ju kunnat stått någon med en nylackad fin bil där vi stod, och ja antar man inte blir så glad då). Sen om han hade tappat kontrollen vill ja inte ens tänka på och ja har då fan ingen lust och få en bmw i knät. Det stod ju även fler "offer" brevid oss. /Jenny
Vem var det som var typ dyngrak och kom och tjata med oss ???
Då kan vi ju titta vad vi ställt till med. Jag personligen tycker bara detta är bra, då det inte förstör vår möjlighet att stå still och snacka strunt och det sänker farten genom kurvan. I den kurvan händer det att lastbilar kommer med hög fart på dagar med så det är inte bara vi som nyttjar stället nattetid som orsakat farthinder.