5447
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Jag rullar med stil
344 Inlägg
2 juni 2009
molnigt

122 Inlägg
2 juni 2009
mjo om det ev blir fint väder så kanske man kommer ut o rastar v70:in... skulle vara nice runt 19-20!

What you doing?

Unknown_Orebro
3 juni 2009
WeDo skrev:
Hur blire imorrn nu då ?

Jag är på plats runt 20.00!!

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
3 juni 2009
Fan nu måste jag ju tvätta bilen redan idag då tongue

475 Inlägg
3 juni 2009
_Dalle_ skrev:
x40 skrev:
Woodpecker skrev:
Vad säger ni om en Onsdagsträff igen? Utanför gamla Europris kl 20.00 eller nått?

INTRESSANT /PETER

jag är på:D

jag åker strax big_smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Unknown_Orebro
4 juni 2009
Kul att några tappra tog sig tid för våran Onsdags träff hoppas det blir fler som kommer ut nu i sommar. Ps Personalen på MAX undrade vad det var för slags fågel som visslade sin parnings sång i rondellen vid BRL?.Ds
(Jag tror det var en Miata)

Jag rullar med stil
344 Inlägg
4 juni 2009
Woodpecker skrev:
Kul att några tappra tog sig tid för våran Onsdags träff hoppas det blir fler som kommer ut nu i sommar. Ps Personalen på MAX undrade vad det var för slags fågel som visslade sin parnings sång i rondellen vid BRL?.Ds
(Jag tror det var en Miata)

det va ett nöje, alltid lika roligt, träffa lite folk:Dbig_smile

597 Inlägg
4 juni 2009
några som ska ut ikväll??  tänkte ta en svängi nya bilen:)

#silence i kill you#

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
5 juni 2009
Då kan vi ju titta vad vi ställt till med. tongue
Jag personligen tycker bara detta är bra, då det inte förstör vår möjlighet att stå still och snacka strunt och det sänker farten genom kurvan. I den kurvan händer det att lastbilar kommer med hög fart på dagar med så det är inte bara vi som nyttjar stället nattetid som orsakat farthinder. tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/88647/678048_5n43bs.jpg

Kan vara en tankeställare till er som kommer in på mässan i full fart också, nu är det inte en bil eller människa, det är grushögar med betongrör. cool

FREAK !
250 Inlägg
5 juni 2009
gropar ?  fan de där är ju hopp big_smile   inte bara  sladdning vid mässan ...... nu kan vi testa fjädringen också big_smile ,   hoppas ni fjunungar fattar att JAG VAR IRONISK jag vill inte ha en rutten 740 i huvet

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

65 Inlägg
5 juni 2009
Vilka ska ut ikväll? jag tittar ut iaf

Scorpio

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
5 juni 2009
Scorpio skrev:
Vilka ska ut ikväll? jag tittar ut iaf

Ska utanför dörren men vet inte var jag tar vägen riktigt, åker troligen till grillen en stund...

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
5 juni 2009
Underbart intiativ till gropar, slipper man stå och blockera just det stället

475 Inlägg
5 juni 2009
skönt.. slipper man blockera väggen nu smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

172 Inlägg
6 juni 2009
bra både och, jag hoppas att ni som känner er träffade om att köra som idioter, börja F** inte slada på den ytan som finns kvar ungefär som en BMW gjorde idag, är inte så himmla klyftit, ingen av oss är någon trollkarl. Så skulle det komma upp någon och ni inte ser det så har ni inte en chans att stanna.!!!

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936

Med.lem
3 759 Inlägg
6 juni 2009
stroma skrev:
bra både och, jag hoppas att ni som känner er träffade om att köra som idioter, börja F** inte slada på den ytan som finns kvar ungefär som en BMW gjorde idag, är inte så himmla klyftit, ingen av oss är någon trollkarl. Så skulle det komma upp någon och ni inte ser det så har ni inte en chans att stanna.!!!

Det kan omöjligt ha varit en m3:a va?
En diffad 325 eller 328 isf.

Såg ni idoiten i den vita e34 som förkökte med samma sak?
Full bil och 255er bak.
Skämt åsido, han var riktigt nära de andra bilarna där ett tag.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

102 Inlägg
6 juni 2009
Jotack, det är jävligt idiotiskt. Vi hade den mörka bmw`n som drog några sladdar knappt 10 m framför våran bil.
Som sagt, kommer det någon, så är det så gott som kört.
Hade det kommit ett gruslass är inte det heller så jävla skojj även fast våran bil redan är gammal och sliten i lacken, men är ändå inte så jävla skojj med ett extra gruslass (Och de hade ju kunnat stått någon med en nylackad fin bil där vi stod, och ja antar man inte blir så glad då).
Sen om han hade tappat kontrollen vill ja inte ens tänka på och ja har då fan ingen lust och få en bmw i knät.
Det stod ju även fler "offer" brevid oss. /Jenny

Vem var det som var typ dyngrak och kom och tjata med oss ???
Senast redigerat av JennyMicke (6 juni 2009)

269 Inlägg
6 juni 2009
sirmiro skrev:
Då kan vi ju titta vad vi ställt till med. tongue
Jag personligen tycker bara detta är bra, då det inte förstör vår möjlighet att stå still och snacka strunt och det sänker farten genom kurvan. I den kurvan händer det att lastbilar kommer med hög fart på dagar med så det är inte bara vi som nyttjar stället nattetid som orsakat farthinder. tongue

http://www1.garaget.org/gallery/archive/88647/678048_5n43bs.jpg

Kan vara en tankeställare till er som kommer in på mässan i full fart också, nu är det inte en bil eller människa, det är grushögar med betongrör. cool

Är inte det där början på fundament till ett par bomar??

Mopar or no car:)

Abiit, excessit, evasit, erupit
145 Inlägg
7 juni 2009
tycker nog oxå att det ser ut som om bommar ska upp..

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.

Sök