Har kanske inte med denna tråd stt göra men här tror jag de flesta Örebroare snubblar in ibland:)
Är det någon som har 2-3 garageplatser lediga eller vet någon som har det eller där man kan hyra. Gäller så klart i Örebro trakten! Skicka gärna PM om ni kan hjälpa mej! '
Har kanske inte med denna tråd stt göra men här tror jag de flesta Örebroare snubblar in ibland:)
Är det någon som har 2-3 garageplatser lediga eller vet någon som har det eller där man kan hyra. Gäller så klart i Örebro trakten! Skicka gärna PM om ni kan hjälpa mej! '
Fan va bra! Jag hade räknat bort västerås eftersom att jag av någon anledning hade fått för mig att de va på lördag. Försöka besikta s4:an då så man kan åka dit
Då restiden är en timme så tycker jag att vi borde kunna samlas runt 18.30 så har vi lite buffert för eftersläntare om vi åker vid 19 så kommer vi glida in i västerås i vettig tid.. ?